2017. szeptember 23., szombat

Futás zenével

Szeretek zenével futni, mert nem annyira monoton, elvonja a figyelmemet,és a zenéből tudom, hogy kb. hol tartok.
Nekem általában ugyanazok a zenék mennek, a kedvenceim.
De találtam a Youtube-n is egy jó kis futós mixet, amit nagyon megszerettem:

https://youtu.be/2h3N0sJCSAE

Régebben telefonnal futottam, a saját fülhallgatójával. Ez egyrészt jó volt, mert az Endomondo is ment a telefonról, meg a zene is. A fülhallgató dugója is ott maradt a fülemben. De volt hátránya is, hogy cipelni kellett a telefont, (karon hordva nem szerettem a telefontartót, nekem jobban bevált az Aldis futóöv) és a fülhallgató zsinórja is zavart. Sokszor igazgatni kellett. Előfordult az is, hogy egy oldalra néző fejmozdulatra megakadt a zsinór, és kirántotta a fülemből a dugaszt. A régi kis Samsunggal még jó volt futni, belefért az övbe, de az új, A3-as jóval nagyobb. És összeizzadni sem akarom. Ezért vásároltam egy sport zenelejátszót.
Ezt:
http://helpguide.sony.net/gbmig/42875129/v1/hu/index.html
Magyarországon sajnos nem kapható, az E-bay-ről lehet rendelni. A lényeg, hogy megszűnt a zsinórozás, a dugasz beleillik a fülembe, és intenzív mozgás esetén sem esik ki, és a hangzása nagyságrendekkel jobb, mint a telefonos fülesé. Ráadásul vízálló, tehát eső, izzadság nem árt neki.
(az Endomondot pedig felváltja majd egy GPS futóóra)

Találtam egy weboldalt, ahol a futás üteme szerint választható dalok találhatók.
itt lehet mazsolázni a tempód szerint:

https://jog.fm/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése