2019. június 12., szerda

Elromlott a Moulinex konyhagépem

Hosszabb pihenő után, most hétvégén szedtem elő, habot verni. De nem vert. Illetve a motor ment rendesen, de a habverő nem akart forogni benne.
Pedig ha a motor megy, akkor nagy baja nem lehet. valószínűleg az ékszíj öregedett el, hogy nem forgatta a közepét.
Jó, már lassan ez is 25 éves gép, megteheti, hogy elöregszik.

Igen ám, de hiába akartam szétszedni, ilyen egyedi csavar állt az utamba:


Most honnan szedjek én ilyen egyedi csavarhúzót?

Szervizbe semmi kedvem vinni, és fizetni azért, amit én is meg tudnék csinálni. Vagy nem. De előbb akkor is megnézném, hogy megbirkózom-e vele. Ha pedig nem, akkor még mindig jöhet a szerviz.
(ahonnan lehet, elhajtanak, hogy ez régi gép, meg nem gyártják, meg nincs alkatrész... és fizetek egy rakás pénzt, mert hát azért ők sem dolgoznak ingyen)

Szereznem kell egy ilyen csavarhúzót.

Nem akarok új konyhagépet venni, szeretem ezt a régit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése