2006. október 28., szombat

Mázoltunk

Végre kifestettük a nagyszobát. Már egy ideje nézegettem a régi tapétát, hogy mi a fenét lehetne vele csinálni, ami a lehető legkisebb költséggel jár. Aztán beugrott. Lefesteni. Csakis.
Szerencsére már nem kell a színkeveréssel bajlódni, mert jobbnál jobb előre kikevert színes festékeket árulnak a boltban. Ez kicsit megnehezítette a választást, mivel több szín is tetszett.
A dulux színei tetszettek, ezek közül is a papaya-ra mondtam azt, hogy:-ez az! Ott, az üzletben a felfestett minta nagyon tetszett.

Mikor hazahoztuk a festéket, itthon felnyitottuk, és én megijedtem: -De hiszen ez rózsaszín! Én nem akarok rózsaszínű falat! -Mit csináljunk?
Vissza nem akartam vinni, mert egyszerűen nem tudtam volna mit kérni helyette. nekem ez a papaya tetszett nagyon. Tehát a festék maradt. Lesz, amilyen lesz. Bíztam benne, hogy a szobámban is olyan szépen mutat majd felkenve, mint az üzletben.

Kipakoltunk, elhúztuk a bútorokat, és kezdődhetett a mázolás. Illetve hengerelés. Könnyű volt felvinni a festéket, csak egy réteg kell, jól fed, és hamar szárad. Ráadásul közel sincs olyan festékszag, mint mikor a diszperzittel festettünk.
Ahogy száradt, kezdtem barátkozni a színnel, fokozatosan alakult papaya-ra. Ezek szerint mégis jól döntöttem, hogy maradt.

A szomszéd házban is festettek, át lehetett látni hozzájuk. Egy kicsit leskelődtem...és milyen jól tettem! Láttam, hogy ott fehéren hagyják a plafont, és rájöttem, hogy nekünk is úgy kellene hagyni, mert nem szűkítené be annyira a szobát. Igen ám, de akkor kellett valami, ami elválasztja a színes falat a fehér plafontól. A megoldás: díszcsík.

Nosza, gyorsan öltözzünk, és rohanás a TTL-be, majd tovább, Baumax, Praktiker. Ami tetszett, az vagy drága volt, vagy színben nem pászolt, vagy csak egyetlen tekercs volt belőle. A következő helyen szintén ez volt a helyzet. Már kezdtem kiakadni, vagy azt terveztem, felragasztok két különböző mintájút, amikor mégis találtunk egyet az alsó polcon, ami megfelelt. Húzás haza, gyorsan felragasztottuk, takarítás, bútorok a helyére, és megelégedetten dőlhettünk hátra, gyönyörködni. 9-re végeztünk is.

Teljesen másképp mutat most a szoba. Kicsit szokatlan, de szuper. Örülök, hogy belevágtunk. Bár párom enyhén szólva levegő után kapkodott, mikor megemlítettem neki, hogy a következő az előszoba lesz, csak előbb keresek valami odaillő szép zöld színt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése