2014. május 11., vasárnap

Iratrendezés otthon - mappafelirat és szolgáltatói adatlap

Nálam eddig is viszonylag rendben voltak az iratok - csak kissé szerteszét. Úgy értem, az iratok az egyik szobában, a szerződések egy másik szobában, a számlák egy fiókban.. stb. Mindig tudtam, hogy mihez hova nyúljak, ha éppen kellett valami, de most, hogy új fiókos szekrényem lett, kitaláltam, hogy az iratokat is egy helyre rendezem.

Vásároltam 5 cm széles lefűzőmappákat, genothermet, elválasztó lapokat, és nekikezdtem az iratrendezésnek.

Ehhez készítettem először is egy egységes mappafeliratot:  
Készült előre feliratozott:  (lakás, személyi, bank, autó, munka, egyéb) vagy ha valakinek más az elképzelése, akkor használhatja az üres lapokat, díszítéssel, vagy anélkül.


A feliratok 5 cm széles mappához készültek.

Majd szerkesztettem kisméretű (kb. 10x13 cm) szolgáltatói adatlapot, amire fel lehet írni a fontos információkat. Ezt öntapadós lapra nyomtattam, majd kivágtam, és ragasztottam a mappa belsejébe, vagy az elválasztólapra.

Az óraállásokat is fel kell jegyezni, ehhez is készült egy formátum, (kb. 10 x 13 cm) szintén öntapadósra nyomtatva.

De aztán arra gondoltam, hogy ha valaki nem akar ragasztgatni, vagy csak egyszerűen egy lapon szeretné az összes infót, akkor ezt is megtalálja a csomagban, A4-es méretben:


Ha tetszik, és le szeretnéd tölteni, ezen a linken ezt megteheted:

Mappafelirat és szolgáltatói adatlap letöltése

Mind az 5 oldal egyben, pdf formátumban, A4-es méretben nyomtatható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése