2010. január 20., szerda

Bamako

Nálunk most minden a Budapest-Bamako rally körül forog. Egyrészt a fiúgyermeknek tetszik, hát persze, terepjárók, egyéb járgányok, kaland, verseny, utazás... másrészt meg engem is érdekel. Szeretem az ilyet.
Amit az RTL klubban mutatnak éjszaka, (kb. 5 perc) az elég gyengus. Sokkal többet tudunk meg az egész versenyről az internetről, a blogokon keresztül.

Úgyhogy minden este megnézzük a nyomkövetőt (itt) kielemezzük, merre járt a két autó, éppen mit csinálnak, mennyivel mennek, merre jártak már. Ja, és elolvassuk a bejegyzéseket. Ez az egyik legjobb blog: www.bamakoteam.hu/blog, ezt olvasva majdnem olyan, mintha mi is velük tartanánk. A másik legjobb blog pedig ez:veddeszrebamako.blog.hu/2010/1 De ezt is nagyon szeretem, itt sms-ben, és telefonon tartják a kapcsolatot a versenyzőkkel: nadoradventure.blogspot.com

Ja, és a blikkben is szoktak írni egy-egy érdekes dolgot. Innen más újságok cikkei is elérhetők.
Na, azért én meg szoktam nézni az RTL klub lagymatag tudósítását is. Gyermek nem, ő már alszik. Nem tudom, miért kell éjszaka, éppen nyugodtan leadhatnának azt a pár percnyi adást délután is. Vagy a BK után. ja, és lehetne bővebben is. Ezért a pár perc bejelentkezésért igazán kár volt odaküldeni valakit.
No, de még szerencse, hogy feltalálták az internetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése