2018. április 1., vasárnap

Nem az 500 Ft a lényeg.....

Szóval, nem az az 500 Ft a lényeg, hanem az. hogy engem ne nézzen senki hülyének, ha kérhetem. Ennyi. És nem kell még körbe is magyarázni.

Piacos vásárlás.
Jön az eladó, kérdezi miben segíthet. Mondom, köszönöm, most csak nézelődök, hogy találok-e olyan cuccot, amiért érdemes eljönni a kamaszommal, mert nélküle nem vásárolok semmit*          Kérdezem, amúgy mennyibe kerülnek ezek a pulcsik, talán ezek között vannak tetszésre érdemesek.
Azt mondja, 4000, még mutatja is, hogy ez mind annyi.

Oké, pár nappal később visszatérünk, a gyermekkel, vásárolni. Eladó ugrik, rögtön akasztja is le, amire ránézünk, még körül se nézünk igazán, igazán ki se mondjuk, hogy kell, de már próbáltatja is a gyerekkel. Van egy, ami tetszik, de méretet kellene keresni belőle. Kérdezem, illetve akarom mondani, hogy árban ez annyi, mint ....és  nem tudom  kimondani, hogy annyi, mint a múltkor mondta, mert közbevág: 4500.
Hoppá....
Még bepróbálkozom, hogy és akkor ideadja 4000-ért, merthogy pár napja még annyit mondott, és én azért jöttem ide vissza, vagy itt ilyen gyorsan emelkednek az árak? De azt mondja, NEM. És levág  mellé egy kioktató magyarázatot, miszerint ne az 500 Ft-ot nézzem, és ne legyek ennyire kicsinyes, mert mi az az 500 Ft, sokkal többis kifolyik a kezünkből (már az övéből lehet, ez enyémből nem szokott...) szerinte semmi, egy doboz cigi is többe kerül (ez rohadtul hidegen hagy, nem költök cigire...) és csak mondja, és mondja, hogy 500 Ft az semmi.

Még bepróbálkozik azzal, hogy ez milyen jó minőségű termék, ez ajándék ezért a 4500 Ft-ért, és vannak a rosszabb minőségűek, mi 4000 lenne, de én azt ne akarjam megvenni, mert az nagyon rossz minőség, és nem ér annyit,,, (mintha én nem láttam volna a járókába összedobált akciós cuccot 2500 Ft/db-ért...) és még mindig ott tartunk, hogy én ne akadjak fenn azon az 500 forinton.

Mellesleg nem volt kisebb méret, a gyereken lógott a cucc, de a kedves eladó próbálta bemagyarázni, hogy az jó, mert lezser,és annak ilyennek kell lenni. Hát persze.....

Itt szépen megköszöntem, és eljöttünk. Ha lett volna mérete, akkor sem vásároltam volna nála.
Mert én nem azon az 500 Ft-on akadtam fent, hanem azon, hogy komlpett hülyének nézett. Ráadásul nem is egyszer, hanem folyamatosan.

Én nem az olcsó árut keresem, hanem a jót. Kiadok én 5000, sőt akár 6000 Ft-ot is, ha tényleg ennyibe kerül, és megfelel nekünk.
De a hülyének nézést nem tudom tolerálni.

*leszoktam már arról, hogy a gyerek nélkül vásároljak, főleg a piacon. Persze, ilyenkor szokták mondani az eladók, hogy nem baj, ha nem jó, hozzam vissza, és becserélik, meg minden. Aztán, amikor visszaviszem, akkor kiderül, hogy nincs mire becserélni, mert nincs is nála annyi méret, pénzt meg vissza nem ad, én meg válasszak valamit, amire lényegében semmi szükségem nincsen. tehát, igen, ő rendes, csak éppen én járok rosszul. Úgyhogy ilyen "majdvisszahozza" vásárlást csak üzletben merek meglépni, ott is csak akkor, ha tisztázom a pénztárnál, hogy ha nem jó, és nem tudjuk mire becserélni, akkor visszaadják a pénzt. Nem utalványt, nem majd levásárolom, hanem a kápét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése