2020. április 5., vasárnap

Kedvenc futós reggelim - a zabkása

 Azt utóbbi időben kezdem megszeretni a reggeli/délelőtti futást, valahogy a hétvégeken jobban be tudom illeszteni a nairendembe. Arról nem is beszélve, hogy több közösségi program és a versenyek is délelőtt kerülnek megrendezésre. (pontosabban így volt még a koronavírus előtti időszakban, és bízom benne, hogy minél hamarabb újra így lesz)

Mivel én reggel alapoból nem bírok sokat enni, a futáshoz viszont nem árt némi energia, így a legjobb választás, ha bekapok egy adag zabkását egy kis gyümölccsel kiegészítve:


Az elkészítése gyors, és nagyon egyszerű. Az apró szemű zabpelyhet szoktam venni hozzá, az Aldiban, Lidlben, mert én azt jobban szeretem, mint a nagyszeműt.

2 dl tejet odateszek főzni, rakok bele 2 evőkanál zabpelyhet, egy kiskanál cukrot, és folyamatosan kevergetem, amíg felfő. Ekkor leveszem a tűzről, és picit hűlni hagyom. Ilyenkor már besűrűsödik. Kiteszem a tálba, és kockázok rá valamilyen gyümölcsöt: kiwit, almát, banánt, áfonyát, barackot, mangót... vagy ami éppen van itthon.
Csorgatok rá egy kis mézet, és megszórom fahéjjal.


 A banános is a kedvencem:


Kábé futás előtt egy órával fogyasztom. Nincs nehézérzet a gyomromban, viszont kellő energiát ad, és nem leszek egyhamar éhes utána.

Szóval, tökéletes futóreggeli :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése