2009. május 10., vasárnap

Jó vásár

Általában nem jellemző rám, hogy elkerüli  a figyelmemet egy katalógusban hirdetett, vagy a bejáratnál kiírt árengedmény, de most mégis elsiklottam felette, annyira célzottan mentünk a hervisbe egy sportcipőt megvenni.
A páromnak néztem ki egy túracipőt, amit épp féláron adtak. Jól is nézett ki, méret is volt belőle, az ára is elfogadható, tehát elmentünk együtt is, hogy nézze meg, próbálja fel, és ha jó, vegyük meg.
Megnézte, felpróbálta, tetszett neki, kényelmes volt. Azt mondta, nemhogy vennék én is egyet, milyen jó lesz majd ősszel, az én cipőm is elég régi már, meg különben is, ilyen áron nem nagyon szoktunk belebotlani.
Gondoltam, miért is ne, felpróbáltam, jó volt, megvettük azt is.
Fizetéskor ért a meglepi. Most épp olyan akció van, hogy ha két dolgot veszünk, akkor kaphatunk kártyát, ami 15 % engedményt ad a most megvásárolt dolgokra. Még szép, hogy kihasználtuk :-))
Egyszer nekem is lehet szerencsém!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése