2009. szeptember 16., szerda

Gépek lázadása

Vagy ilyen már volt??? MIndenesetre ismerős a szitu..... A fene se tudja, hogy miért, de nálam előszeretettel romlanak el a gépek.
Kezdte a sort a Bence hordozható DVD-je, amit a jó biziért kapott, (persze, már jó régen meg volt neki ígérve, de valami teljesítményhez mégiscsak kötni kellett), szóval egy philips (=kalapszar), és kb. 3 hét után feltöltött aksiról működtetve se kép, se hang... Igaz, konektorból ment, de hát éppen az volt a cél, hogy a gyerek egyedül is be tudja kapcsolni, anélkül, hogy konektorba kellene dugdosni a végét.
Szervíz, 15 nap bőven eltelt, sehol semmi, fogyasztóvédelem, jótanács, törvény... aztán majd meglátjuk, mi lesz. Illetve, hogy lesz-e még Dvd-nk. De ez egy külön történet.
Utána nem sokkal felmondta a szolgálatot az olajsütőnk is, ez nagyon hiányzik, ott, ahol két kölyök eszi a sültkrumplit. (és ha úgy hozza a helyzet, meg is sütik maguknak. Frituban. De most persze nem, nézegettem az újakat, elősször lehidaltam, hogy a régihez hasonló 45ezer ft, de aztán láttam olcsóbban is, 35 ezerért. Olcsóbbat meg azért nem akarok, mert azokba mindbe 2-2,5 liter olaj kell, ez a mi fajtánk meg simán sütött 1 literből is.
A hajvágónk is kiszolgálta már az éveit, majd szívbajt kaptam, amikor a hajnyírás kellős közepén lelassult, aztán nagy nehezen végigkűzdötte magát a hajon, de többször is majdnem leállt. Be kellett újítani egyet, nem kockáztathatom meg, hogy családom férfitagjai félig nyírottan szaladjanak le a fodrászhoz, hogy S.O S.....
Ezután már nem is csodálkoztam, hogy a mini grillsütőm, vagy mini sütőm vagy hogy is hívják, amiben mindig meleg szendvicset csináltunk, szóval ő is feladta, kiégett a felső fűtőszál, és az alsó is csak félig pislákol. Ez is csere lenne, mert imádjuk a meleg szendvicset, de most valahogy sehol sem kapni ilyen, hasonlót. Illetve a tescóban van, de az olyan bűnronda, meg igénytelen kivitelű, hogy az én konyhámba be nem teszi a lábát, nemhogy a szendvicsemet süsse :-))
Akkor ugye a számítógép, amit már írtam, szervíz lett belőle, de most már jó.
Ugye, hogy egy kicsit sok???
És még nem beszéltem a vasalóról, amit épp a hétvégén jegyeztem meg, hogy megérdemelnék már egy újat, a fagyasztóról, ami több, mint 20 éve fagyaszt, a tv, és a mikrosütő, amik szintén több, mint 20 évesek.  A hűtőszekrény "csak" 15. Várom, melyik lesz a következő...
(a tv-nken csak 30 csatorna van, valamikor rengetegnek tűnt :-)) Persze, gyönyörű a kép rajta, a mai napig, megérdemli, hogy leírjam a márkáját, Panasonic. Nekünk bejött.
Szóval, mindent összevetve, "imádom" amikor így összebeszélnek a dolgok .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése