2010. április 12., hétfő

Kártyák

Azt hiszem, említettem már az ilyen-olyan kártyákat, amit most minden magára valamit is adó kereskedés kibocsát, és amivel tele van a tö........ pénztárcám.
Igazából akad köztük hasznos kártya is, amit szívesen használok, csak a többit fogom kihajítani, mert semmire sem jók, csak a helyet foglalják.
Ilyen hasznos kártya pl. a supershop. Igaz, nehezen gyűlnek a pontok, de azért gyűlnek rajta. És ezeket a pontokat le lehet vásárolni.
A múlt hónap végén volt az egyik áruházban dupla szupershop napok, amit én ki is használtam. Ekkor az összegyűjtött pontokat megduplázták, és azzal lehetett fizetni.
Én fizettem. Le is nullázódott a kártyám rendesen, de plusz némi forint ráfizetéssel megvettem a greslapot, ami majd az erkélyre fog kerülni. Tényleg, alig kellett ráfizetnem. Teljesen jó üzlet volt. Mármint nekem.
Az áruháznak nem annyira, mert mint megtudtam, megszüntetik a duplapontos napokat.  Úgyhogy még éppen sikerült jól elvásárolnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése