2013. március 29., péntek

Erdeigyümölcsös kosárka

Ami a fiam kedvence.
Régebben lehetett kapni a kedvenc cukrászdánkban, de már egy jó ideje, akármikor mentünk, sosem volt nekik.
Legutóbb rákérdeztem: egyszerűen csak nincs rá idejük, hogy ilyet is készítsenek. Ha meg mégis, akkor azt hamar megveszik. A kiszolgálóhölgy rendes volt, mert azt mondta, hogy megkérdezi, és ha a cukrásznak van ideje, akkor megcsinálja nekünk. De sajnos, a cukrásznak pont akkor nem volt ideje...
Az egész szitu csak arra volt jó, hogy rá legyek kényszerítve arra, hogy oldjam meg magam a dolgokat :-)) Különösen, ha nem is olyan nagy dolog az egész, csak neki kell kezdeni.
Első lépésként elmentünk az Interspar-ba, és vettünk 2 csomag mézes kosárkát, összesen 24 db-ot, és 1 doboz sajátmárkás gyorsfagyasztott erdeigyümölcs keveréket.
Otthon előszedtem egy csomag Oetker vaníliás pudingot (mert az olcsóbb fajtákat nem szeretem), és 4,5 dl tejjel, + 3 evőkanál cukorral megfőztem. Még úgy, melegen beleöntögettem a kosárkákba.
Ezután a fagyasztóból kivett, fagyos gyümölcsöket elosztottuk a puding tetején. Gyermek segített, ügyesen.
Majd elkészítettem egy adag piros tortazselét, (ebből viszont szeretem az olcsóbb fajtákat, az oetkert kifejezetten kerülöm), és ahogy elkészült, a gyümölcsös kosárkák tetejére csorgattam.
Most már csak ki kell várni azt a kis időt, amíg a kosárkák tésztája megpuhul, és máris fogyasztható a finomság.
Ugye, hogy egyszerű?
Egyébként nálunk nem sokáig tart ki. :-))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése