2013. november 28., csütörtök

Hírek, angolul (weboldal)

Ezt az oldalt nagyon szeretem:

http://www.newsinlevels.com/#

Először is érdekes dolgokat mutat. Másodszor pedig: többféle nehézségi fokozatban van leírva a hír, mindez hanganyaggal együtt.

Mivel, most, csaknem 4 hónap angol tanulás után is gyatra a hallás utáni értésem, keresnem kellett valami gyakorlási lehetőséget.

Az írott szöveget már egész jól megértem.
Ha nekem kell összeraknom a mondatokat, akkor úgy-ahogy közepes szinten megy, ha nem is mindig helyesen, de gagyogok.
A kiejtésem az vacak..
Viszont a hallás utáni szövegértés... na az valami siralmas... egybefolyik az egész, jó, ha egy-két szót elkapok, de az se mindig az, amire én gondoltam.

Ezért ezzel az oldallal próbálom fejleszteni.
Azt nem mondanám, hogy nagyon feljődök, de legalább jól szórakozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése