2014. április 12., szombat

Futóblog

A héten elkezdtem a futást. Egészen pontosan, kedden.

Gondoltam, jól fog menni, mivel kellően edzésben tartottam magam, jártam spinningre ugyebár....
Na, hát ehhez képest....1 kör (400 m) után kifulladtam. Tiszta szégyen ...

Végül is, úgy futottam le a 12 kört, hogy 1 kör séta, 1 kör futás, fél kör séta, 1 kör futás... stb.

Lehet, hogy kezdetnek sok volt a 12 kör, de így megszakításokkal még úgy-ahogy jól is esett.
Másnap viszont kiderült, hogy mégis sok volt.

Jött a csípőfájdalom, és a comb-izomláz. Egyik sem volt annyira erős, de azért éreztem, rendesen. Főleg lépcsőzésnél.

Úgyhogy azt az egyet biztosan megállapítom, hogy egy rendesen végigtekert, hajtós, leizzadós spinning semmi a futáshoz képest.

Tehát a héten pihentem, és vasárnap (ha nem esik) újra elkezdem, de most fokozatosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése