2014. június 22., vasárnap

Fürdőruha körkép 2014

Évekig, ha új fürdőruha kellett, első utam a Triumph márkaboltba vezetett. Itt mindig találtam magamnak megfelelő fürdőruhát. Ha nem Triumph-ot, akkor Sloggi-t.
De tavalyelőtt nem találtam semmit. Tavaly sem. Az idén sem. Valahogy elmentek olyan irányban, fazonban és mintában is, ami egyáltalán nem az én stílusom, ráadásul az áruk is jóval magasabb lett. Nem tetszett. Mindig bíztam benne, hogy talán jövőre szebbek, meg jobbak lesznek, de nem lettek.

Az idén végre megfogalmaztam magamnak, hogy nincs mire várni, a Triumph-ot mint fürdőruha lelőhelyet, el lehet felejteni....

Elkezdtem keresgélni. Rábukkantam a Bahama fürdőruhákra. Végignéztem a kínálatot, és itt már találtam volna nekem tetsző darabot. Kinyomtattam, majd elmentem a Bahama-forgalmazó üzletbe. (1 hely a városban)
Mutattam a képeket, hogy valami ilyesmit szeretnék, (én balga, azt hittem, hogy ha forgalmazó, akkor választék is lesz, de tévedtem) Összesen 1 db volt, még fazonban jó is lett volna, de színben... valami förtelmes rózsaszín, rózsamintás -már bocs azoktól, akiknek ez tetszik, biztosan van ilyen nő, de nekem nem ez a stílusom. Úgy gondoltam, hogy a kinyomtatott képekből látszik, hogy kb. milyenek tetszenek, és ez a virágoskert stílus nem volt benne. Mondtam, hogy köszönöm, de ezt nem kérem, mert nem az én színem. Erre kaptam egy olyan megjegyzést a kedves eladó hölgytől, miszerint ez mennyire gyönyörű, és a hangsúly olyan volt, hogy komolyan azt hittem, talán bennem van a hiba, hogy nem tetszenek az ilyen abszolút nőies fürdőruhák.

De a Bahamáról még nem mondtam le, úgy terveztem, hogy elmegyek Budapestre, a márkaboltjukba, ott talán lesz másféle is a rózsáson kívül, és talán méretválaszték is.

Aztán végül úgy alakult, hogy betévedtem a Balaton partján egy valódi fürdőruhaboltba. Igen, itt valóban volt választék, színben is, méretben is, a fazonokról nem is beszélve... Ráadásul az eladó hölgy vérbeli eladó volt, ismerte az árukészletet, hamar átlátta, milyen típusokat szeretnék, és milyeneket egyáltalán nem. Ezeket nem is erőltette (na, de próbálja fel, de fel kell próbálni, -miközben én ránézésre látom, hogy kicsi, nem tart, nem nekem való-, de azért próbálja csak fel) Szóval, keresett, ajánlott, én meg próbáltam.

És vásároltam végre! Nem is egyet! Most végre el vagyok látva fürdőruhával.

Ja, hogy melyik márka lett a nyerő? Számomra a Capella gyártja a megfelelő fürdőruhát. Bőséges a választékuk, tetszenek a színek, a fazonok, jó a minőségük, és az áruk sincs elszállva. Egyféle alsó mérethez többféle kosármérettel is gyártanak felsőrészt, így tényleg a legtöbb alkatra lehet választani a kínálatukból.

Most egy darabig nem lesz fürdőruha gondom, de ha mégis kell, akkor a Capellát fogom keresni elsősorban. Remélem, megmarad ez az egyszerű-nőies stílusuk, és fürdőruhákhoz illő mintás anyaguk.



Az egyik választásom a Capella főoldalán mutatott modellek közül a 2060-as, és rajtam is MAJDNEM olyan jól áll, mint ezen a fényképen szereplő modell csajszin :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése