2015. január 8., csütörtök

Mert ők leltároznak... vagy mégsem?

Szerettem volna vásárolni egy könyvet. Alig vártam, hogy újév után nyissanak a boltok. Jan. 2-án első utam ahhoz az üzlethez vezetett, ahol feltételeztem, hogy kapok ilyet. Itt az ajtón egy "Leltár miatt zárva" kiírás fogadott. Láttam is, hogy nyüzsögnek odabent, úgyhogy gondoltam, dolgozzanak csak, majd jövök másnap. Végül vasárnap mentem arra (mivel a könyvet más üzletben sem találtam meg, és ez a bolt vasárnap is nyitva szokott lenni) de ismét csak a "leltár miatt zárva" felirat fogadott, odapent viszont tök sötét volt. Itt már kicsit bosszúsabb lettem, hogy feleslegesen jöttem erre, de mit tudtam tenni. Gondoltam, 5-én, hétfőn biztosan nyitva lesz, akkor már talán visszatér minden a régi kerékvágásba.

Egy nagy büdös francot! Hétfőn ismét csak a megszokott zárva tábla, és bent semmi mozgás nem volt. Itt már tényleg felment bennem a pumpa, hogy ennyire hülyének néznek engem, a vásárlót, mert ha el akarnak menni szabadságra, akkor menjenek, de ne fogják a leltárra. A másik meg az, hogy meddig tartott volna odaírni neki, hogy nyitás ekkor, meg ekkor, és akkor a hülye vásárló nem járkál feleslegesen.
Ráadásul a fogyasztóvédelmi törvények minden nyamvadt boltra vonatkoznak, ha jól tudom. Mert ő bármikor bezárhatja a boltját, ha úgy tartja úri kedve, felőlem leltározhat akár 2 hétig is, vagy elutazhat Korfura búvárkodni, vagy bánom is én, de ki kell írnia, hogy meddig lesz zárva, és mikor nyit. Ez így korrekt. És így törvényes.

Ha volnék olyan szemétláda, akkor feljelenteném a Fogy.védnél. De nem vagyok. Viszont engem ez a bolt többé már nem érdekel. Belőlem nem fog többször hülyét csinálni, az biztos, mert elment a kedvem attól, hogy a jövőben ott vásároljak.

Lehet, az üzletvezetőt nem érdekli, sőt biztosan nem, hogy eggyel kevesebb vevője lesz ezután, de ha neki így jó, akkor nekem is. Nem szeretem a szélhámos boltokat.

(mint amikor a babaruhás butikos kiírja, hogy áruért ment, közben meg ott sétálgat a belvárosban, és azt hiszi, nem ismeri fel senki. Na, az ő boltja sem volt hosszú életű)

Ja, a könyvet megrendeltem neten, és 2 nap múlva mehettem érte. Már bánom, hogy nem egyből ezt tettem, de hát akkor még úgy gondoltam, hogy a helyi boltoknak kell a bevétel, és nem a nagy cégeknek. Hát, ma már nem gondolom úgy. A nagy cég még sosem nézett hülyének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése