2016. november 9., szerda

Nyílt levél


Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Rendeltem Önöktől egy fotókönyvet, amit a mai napig nem kaptam kézhez.

Október 9-én, csütörtökön kaptam Önöktől egy emailt, miszerint a könyvet a következő munkanapon átvehetem. Ami ugye okt. 10. péntek.

Pénteken, késő délután elmentem az üzletbe, ahol közölték velem, hogy azért nincs ott a könyv, mert aznap nem járt ott a fotós futár. Sajnálják, hogy tévesen lettem tájékoztatva, jöjjek hétfőn.

Hétfőn, ismét elmentem az üzletbe, ahol ugyanazzal fogadtak, hogy nem volt a futár, meg talán hétfőn nem is szokott jönni, majd nézzek be kedden.

Megtudtam azt is, hogy nem én vagyok az egyetlen, akit félrevezettek az emaillel.

Ma, kedden délután ismét elmegyek, ez már a 3-ik utam, és remélem, hogy ez nem lesz felesleges, mint az előző kettő.

Kérdésem: Miért kell olyan emailt kiküldeni ami nem felel meg a valóságnak? (mivel a következő munkanapon NEM vehettem át a megrendelt árut, sőt, még az az utánin sem.)

Miért nem lehet normálisan megírni, hogy az xy cég fogja kiszállítani, és tőlük érdeklődjek, hogy mikor? (azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy más cégek emailben rendesen tájékoztatnak, hogy hol tart az áru, és ha átvehetem, akkor küldenek SMS-t)

Miért nem lehet az üzletben egy táblát kitenni, hogy a fotós futár csak hetente egyszer, X napon jár?

Miért nem lehet felemelni a telefont, vagy  a futárcég részéről emailt küldeni, és értesíteni az embert, hogy ne menjen potyára, mert nem lesz ott atermék az üzletben, mert nincs, aki kiszállítsa?

Ki fog engem kárpótolni a felesleges utakért, az ezzel eltöltött időmért és a bosszúságért?

Ezek után ugye nem csodálkoznak, hogy ez volt az első, és utolsó CEWE rendelésem a DM üzlethálózaton keresztül?

Sajnos, mindez a DM üzlet dolgozóin csapódik le, akik nem tehetnek róla, és akikre igazán nem lehet panaszom, mert igyekeztek megfelelően kezelni a helyzetet, és nem győztek elnézést kérni  (más hülyesége miatt)

Remélem, a reklamációm eljut a futárcéghez is, mindenesetre Önök annyiban hibáztak, hogy nem megfelelő szövegű emailt küldtek ki, ezzel félrevezetve a megrendelőt

Végezetül bízom benne, hogy átgondolják, milyen szolgáltatást nyújtanak, illetve nyújt a futárcég, amellyel kapcsolatban állnak, és talán a későbbiekben javítanak az ügyféllel való kommunikációban, mert lehet, hogy Budapesten minden rendben van, de amint látszik, vidéken egyáltalán nincs.
Üdv. xy
-------
És minderre a válasz összefoglalva: Nagyon sajnálják, a kellemetlenséget, de ők időben legyártották a könyvet.
Változás: nincs.... se tábla a boltban, se az email szövegében, se semmi.
Tanulság: Az ügyfél le van tojva.
Véleményem: Szerintem ezeket a leveleket el sem olvassák. Vagy ha igen, akkor baj van a szövegértéssel. Vagy egyszerűen csak sz...nak rá.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése