2016. augusztus 17., szerda

Ennyire hülye ember nincs is

1. történet:
Állunk a Lidl-ben a pénztárnál. Áru a szalagon, legelöl egy zacskó chips, amire én mindig nagyon vigyázok, hogy ne törjön össze a tartalma, mert ugye ki szeret törmelék chips-et enni?
Előttünk lévő emberke fizet, de hogy miért a szalag felőli oldalról adja a pénzt, arra nem bírtam rájönni. De hogy annyira idétlen legyen, hogy a következő pillanatban kiesik a pénztárca a kezéből, és pont rá a mi chipsünkre.
De nem zavartatja magát, vagy észre sem veszi,  de szépen rátelepszik a zacskóra, és rá támaszkodva keresi ki az aprót.
Mérges voltam, hogy nem lehet valaki ennyire bunkó, kihúztam a pénztárcája alól a zacskót, de erre sem reagált. Se egy bocs, se elnézést, semmi. Még csak rám se nézett. Észre sem vette!!!
Na, hát szerintem ennyire hülye ember nincs. Vagy mégis?

2. történet:
Biciklizünk egy kis forgalmú kertvárosban. Egyszer csak megelőz minket egy BMW. (na, ennyi azt hiszem elég is, hogy tudjuk, mire lehet számítani..)
Előzés után a BMW-s megáll az út közepén. (Nem húzódik le, nyilván, egyedül van, és megteheti, megállhat ahol ő akar)
Kivágódik mindkét ajtó, és szállnak ki belőle. Valamelyik hátranézne? Á, dehogy. A biciklis meg ??? le van... fékez, és nagy nehezen kikerül. A BMW-s ember meg észre sem vette! Most előzött meg! Balesetveszélyes helyzet volt. Bocsi, vagy elnézést? Á, semmi. Még csak fel sem nézett. Ennyire hülye ember nincs! Vagy mégis?

3. történet:
Útkereszteződésben 2 sáv van egyenesen. A lámpa után nem sokkal a jobb oldali megszűnik. A jobb oldali sávban haladok. Mivel én a megszűnés előtt lekanyarodok jobbra, ezért nem kell sávot váltanom, de a többség szokott váltani sávot, mivel oda, ahová én, elég kevesen szoktak lekanyarodni.
Hogy lássa a hátam mögött lévő, hogy nem szándékozom sávot váltani, az útkereszteződésen áthaladás után kitettem az indexet jobbra, mivel kanyarodni szeretnék. Ez egy rövid szakasz egyébként.
Elindult a sor a zöldnél, és én azt vettem észre, hogy nagyon közel jött a hátam mögött haladó, szinte tolt lefelé. Egy párszor finoman a fékre léptem,egyrészt jelezve neki, hogy lassítanék, mert kanyarodnom kell, másrészt tényleg lassítanom kell, és jó lenne, ha lemaradna egy kicsit, és nem zúgna belém. Meg hát lasítottam is, mert jött a letérő. De nem maradt le, nem volt meg a követési távolság (negyede sem) Mindegy, lekanyarodtam, és a tükörben láttam, hogy még mindig közel van... és erre rámdudált. Hogy miért, arról igazán fogalmam sincs, mert le nem kanyarodott utánam, és így is-úgy is sávot kellett váltania. Mi baja volt? Hülye volt? De ennyire??? Idegbajos, korán reggel?
Mit várt tőlem???
Mondjuk, szerintem ő volt a hülye, és nem én.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése