2017. február 7., kedd

Leesik a körmöm

Ez nem lehet igaz!!!!
Hogy fogok én így futóversenyre menni?
Nem elég hogy a csípőm vacakol, most még a körmöm is???

Ott kezdődött, amikor tavaly októberben önkénteskedtem, és ehhez jól fel kellett öltözni, mert nem volt jó idő.
Felvettem a bakancsot, dupla zoknival. Kicsit szűkös volt, de kellett, hogy ne fázzon a lábam. Ráadásul jól át is ázott.
Éreztem a nap vége felé, hogy fáj mind a két nagylábujjamon a köröm körüli rész, de annyira nem foglalkoztam vele. 1-2 nap, és a fájdalom is elmúlt, viszont a bal lábamom egy csúnya lilás feketés folt lett a körmöm alatt. De nem fájt, gondoltam, najd lenő.
Addig is lakkoztam, hogy ne látszon.

Tegnap meg olyan fura volt a köröm, ahogy hozzá értem. Mintha üreges lenne alatta.
Hát az is volt. Ahogy lenőtt a köröm, úgy vált el az alsó rétegtől. És kezd egy kicsit fájni is a körömágynál.
Persze, mert a körömágyam is szögletessé vált, ott, ahol eddig szép ívelt volt.

Nő alatta valami, gondolom az új, és tolja le a régi elhalt részt.
Félek, hogy sose lesz már olyan szép körmöm mint eddig.
És ha leesik, akkor fájni fog, hisz nem vedi semmi azt a köröm alatti részt.
Ráadásul most, amikor már azt hittem, hogy meguszom az egészet azzal a fekete folttal.

És mindez egy kicsit szűk cipő miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése