2017. február 15., szerda

Rend a konyhaszekrényben

Most jutottam el odáig, hogy befejezzem a konyhaszekrényt, és megszabaduljak az utolsó eredeti panelszekrénytől is. Szegény már eléggé ramaty állapotban volt :-)

Ilyen volt:
(fent is volt ajtó, de leszedtük, mert le kellett vágni egy kicsit az egész szekrény aljából, hogy beférjen az új hűtószekrény:-) az ajtóval meg nem foglalkoztunk utána)


De végre készen van az új, igaz, még nem teljesen, mert az ajtók még hiányoznak, de már lehet használni, és sokkal jobban néz ki, mint a régi ócskaság.
Az ablak melletti nagyszekrényről van szó, ami kamra helyett lett tervezve, mert a falban szellőző van beépítve.
Ezt a szellőzőt megszüntettem, mert télen nagyon jött a hideg, hiába tömködtem ki papírral, meg rongyokkal. Kiiktattam a páraelszívó kivezetését is, úgysem használtuk, (ott is jött a hideg..) és különben is, a szekrény fontosabb. (ha egyszer eladjuk a lakást, és az új gazdája szeretné a páraelszívót használni, akkor majd kivágja a szekrényt, vagy valamit csinál, és jól megvagyok nélküle, van nyitható ablak :-)

Így néz ki most az új szekrény, ajtók nélkül:


Így néz ki bepakolva. (még mindig ajtók nélkül)
Az ajtókat rendelésre lehet legyártatni, természetesen olyan lesz, mint a többi szekrényé. Ez sajnos, legalább 2-3 hét, és még az asztalosnak fel is kell szerelnie. (szerencsére van jó ismerős)


Sajnos, az ajtók többe kerültek, mint maga a szekrény, de legalább szép lesz.

És akkot nézzük, mit hogyan pakoltam. Nekem így praktikus:
Bal oldal, lent: a zöld és kék dobozokban a krumpli, hagyma, fokhagyma. Ezek is praktikus, OBI-s tárolódobozok, egymásra rakhatók. Nem ilyet szerettem volna, hanem olyan átlátszó, stabil, ládaszerűt, de az már nem volt az OBI-ban, így ilyen színeset vettem. Elég stabil ez is, belefér jó sok minden. Mellette a nagy fazekak, és a kukta kapott helyet. A dobozok mögött hátul pedig elfér egy kis dugi pia :-) vagy valami.

Felette vannak a konyhagépek, amiket viszonylag sűrűn használunk. Kenyérsütő, kenyérpirító, 3az 1-ben sütő,  /melegszendvics/gofri/grill/, konyhai mérleg, és egy nagy műanyag dobozban a kis műanyag dobozok, ételesek.

A harmadik polcon vannak jobbra a teák, (szintén műa. dobozban, OBI "M" ) és balra a savanyúságok amit a boltban veszünk, csak hogy nem kelljen fentről levenni mindig, és itt van egy kis üres hely.

Negyedik polc a fűszeres. Itt ikeás dobozokat használok, nagyon szeretem, mert van benne elválasztó, és jól lehet rendszerezni a fűszereket. (KRUS, erről nem találtam linket, lehet, hogy már nem is kapható?)


Van külön édes, és sós, fűszerdoboz, és hátul még kettő, egyik a süteményes cuccok, a másik a főzős, ételízesítős. A piros aranyak, gulyáskrémek egy nagy bögrében vannak. Ide került még az olaj, ecet, és a kávé, cukor kéz alá díszes henger alakú dobozokban.

Ötödik polc a gabonaféléké, vagy hogy is nevezzem összefoglalva, szintén ikeás tárolókban (365+). http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/80066723/
Ide a polc felé, hátra tettem egy fél polcot. Ide kerültek színes kosarakban a tésztafélék. Egy a levesesnek, egy pedig a köretesnek. Mellé és alá bőven elfért a bontatlan liszt, cukor, rizs, stb.

Hatodik polcra kerültek a lekvárok, befőttek, konzervek, bontatlan ivólevek, ez olyan raktárpolc féleség.

Legfelülre pedig a ritkán használt dolgok, mint pl. tortabúra, vagy ételesek.

A hűtő feletti polc a sütős cuccoké, szaggatók, sütőpapír, szilikonos gyúrólap, illetve itt vannak még a ritkán használt konyhai eszközök, gépek kiegészítői, stb. Az Aldiban vettem lapos dobozokat, 3 db volt egybe csomagolva. Mintha ide találták volna ki :-) És elfért még a süteményszállító doboz is, amely tárolónak is hazsnálható.

felette vannak a darálók, a nagy fa vágódeszka, a muffinsütő, és a party cuccok, jégkrém készítők ilyenek, szintén bedobozolva. Mellette van még üres hely.

Ha kész lesz, teszek fel ajtós képet. És majd leírom a többi szekrény tartalmát is.


Ajtókkal:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése