2008. október 11., szombat

Uno kommento

Kaptam egy kommentet. Angol nyelven. Ez már eleve furcsa egy magyar blogban, de hát valaki vette a fáradságot, és írt. Ezt:
"Hello! :-) The images were released to celebrate the arrival on Monday of Emma Tallulah, the couple's third daughter. Bye"
Igaz, hogy összesen két szót értettem belőle, az egyik a hello, a másik a bye.
Mondam is magamnak, hogy SOS, ezt valaki fordítsa le, mert nekem ez kínai! Hívtam is segítségül a kedves webforditas.hu-t, akit ilyen esetekben zaklatni szoktam, bár értelmes dolog ritkán sül ki belőle. kedves barátom emígyen fordította a kedves beírást:
"A képeket mentesítették, hogy hétfőn ünnepeljék az érkezést Emma Tallulah, a pár harmadik lánya."
Most mi van? Eddig sem voltam túlságosan képben, de most már végképp elvesztettem a fonalat...
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése