2009. október 21., szerda

Gazdagodjon!

Hmmm.... jól hangzik....
Mostanában mintha divatba jött volna ez az 1 %-osdi. Lyoness, meg egy másik hogyishívják, most meg a biztosító.
Felhívott ma egy csaj a biztosítómtól, és leadta a blabla szöveget, hogy régi ügyfél, meg hűséges ügyfél, stb, és ők ezt meghálálják. Adnak nekem egy kártyát. Mondjuk, épp nem voltam virágos jókedvemben, így rávágtam, hogy kösz, nem kell, nincs rá szükségem. Erre jött a süket szöveg, hogy, kicsit háborogva, hogy: -dehát ezzel a kártyával több tízezret takaríthat meg!!
Én meg rögtön ráharaptam, hogy: -Igen??? És mennyit kell ezért elköltenem???? -mert közben leesett, hogy itt megint csak az 1 %-al akarnak engem beetetni.
Erre a csaj (rutinos kis csajszi volt) rögtön elmondta, hogy ugye minden vásárlás után visszautalnak 1 %-ot, és hát összejön az, mert sok kicsi sokra megy. Akár több tízezer is, évente.
Na itt akadtam ki. Mondom: -Nézze! Ahhoz, hogy 1 tízezer összejöjjön, nekem 1 millió forintot kell elköltenem. Több tízezerhez pedig több milliót. Ennyi bevételem pedig nincs.
Egy hónapban elköltök a kártyán keresztül mondjuk 40000-et, akkor visszajön nekem kb. 400 ft. Na, ettől aztán különösen gazdag leszek!
Erre pedig nem tudott már mit lépni. Biztosan gondolta, hogy reménytelen eset vagyok. Szerintem ő ahhoz van hozzászokva, hogy az emberek ráharapnak a lehetőségre, és csak kevesen gondolják végig, hogy mi is ez valójában.
Azért nem bánom, hogy hívott. Végül is, egész jól elbeszélgettünk.
A gazdagodást meg kihagytam. :-))

Amúgy is, minden cég kártyát bocsát ki, van egy rakással, már kezdem unni. Supershop, skála kedvezmény, dm kártya..... ezeknek mondjuk, hasznát veszem. De a többi... libri kártya, hervis kártya, metrókártya, shell smart kártya, kelet kártya, penny kártya, -na, ez még egy nagy átverés....-ezek csak vannak. Nem férnek a pénztárcámba. Néha lehúzzák a vásárláskor, de igazán hasznát nem látok.

Na, és a legeslegjobb a bankkártya. Már amíg van rajta lóvé :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése