2010. szeptember 13., hétfő

A nyaralásról

Tudom, adós vagyok még az élménybeszámolóval, de most valahogy annyira nehezen jön össze... Nem tudom miért, de még az előhívandó képeket sem voltam képes kiválogatni. Komoly erőfeszítés kellett ahhoz is, hogy összeállítsam a picasa albumot, amit az ismerőseim nézhetnek meg, ha akarják.
Összesen kb. 500 kép készült, ebből 110 ment a picasára, és 200-at kellene összeszedni a fényképalbumba. Éppen van egy mentségem: meg akarom várni, míg a MM ismét akcióz, és 10 Ft-ért hív elő egy képet :-)), de igazából nem tudom, miért vagyok ilyen lusta...
Pedig engem annyira feltöltött ez a nyaralás, és annyira jó volt, és egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentünk, és emiatt csúszik a fürdőszoba-projekt.
Nagyon szép helyeken jártunk, az idő tökéletes volt, a tenger csodálatos. Nagyon jól esik visszagondolni rá, és újra nézni a fotókat. Télen is ezeket fogom majd elővenni, ha egy kis napsütésre és feltöltődésre vágyom a borongós időben.
Írok majd részletesebben. Ígérem!
Becsszó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése