2011. június 25., szombat

Peches nap

A tegnapi nap valahogy nem a mi napunk volt... , mondtam is, hogy "tiszta haszon" volt
Kezdődött azzal, hogy Bencét kivittem az úszótáborba, a strandra. Még elindultunk napsütésben, úgy látszott, ki fog alakulni az idő, de mire odaértünk, befizettem, addigra már látszott, hogy nemhogy napsütés nem lesz, de örüljünk neki, ha nem esik. Kicsit idegesített is, hogy meg ne fázzon a végén a gyerek, de egyrészt voltak ott kisebbek is, másrészt meg meleg vízben vannak, csak nem lesz semmi baj.
Éppen dél körül kisütött a nap, pont a jó égetős déli napsütés....
Délután mentem érte, be a strandra, kiderült, hogy elszakadt a fürdőgatyája. (szerencsére varrható)
Át akartunk menni az élményfürdőbe, de hiába van szabad átjárás a strand és élmény között, mivel a gyerek táborba jött, csoportos belépővel, és így nem kapott "órát" így nem jutott át a beléptető kapun, és nem jöhetett be az élménybe. (vagy vegyük meg a jegyet, persze... amikor már bent vagyunk, nem?) Egyébként tegnap is voltunk strandon, akkor tárva-nyitva volt az egész...
Mivel az én cuccom viszont bent volt az élmény öltözőszekrényében, így én ki-be járkáltam, a gyerek pedig várt.
Gyermek elment a WC-be, és mivel nem tudta, hogy ott tömény hypo-val mosnak fel, valahogy leért a bermuda gatyája a földre, és meg is lett az eredménye. El lehet képzelni egy fekete nadrágot, rózsaszín-sárga hypo foltokkal.
Mivel a fürdőgatyája nem volt használható állapotban, így kénytelen volt alsógatyában fürdeni, nem volt könnyű rábeszélni, de mivel épp színes volt rajta, és úgyis többnyire víz alatt tartózkodott, így végül sikerült.
A sötétkék alsógatyáját csíkosra-foltosra szívta a hypós medence víz.
Kicsit esett az eső, vizes (és hideg) lett a törölközőnk.
Az meg már meg sem kottyant, hogy neki a strand bejáraton kellett kimennie, nekem az élményen, és így neki egyedül kellett elsétálnia az élmény bejáratához.
Az egyetlen pozitívum, hogy viszonylag felhős idő volt, de nem volt annyira hideg, és így elég kevesen voltak a medencében, sőt, volt úgy, hogy csak mi ketten voltunk.
Meg is jegyeztem, hogy ilyenkor kell strandra járni, nem kánikulában: a medencevíz nem ragadt a tömény napolajtól; nem égtünk le; hozzáfértünk a "bugybugyokhoz" és egyéb dögönyözőkhöz; és volt helyünk úszni, játszani, anélkül, hogy kerülgetni kellett volna az embereket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése