2011. augusztus 7., vasárnap

Bolti hajfestékek

Korábban már volt erről szó, hogy szerintem ezeket a bolti festékeket színvakok tervezik, mert ne mesélje be nekem senki, hogyha én megveszek egy szőke színárnyalatot, és attól az én világos szőke hajam bebarnul - akkor az alaphajszínemmel van a baj.

Nem. A szőke az náluk barna, a platinaszőke az náluk szőkésbarna, és még sorolhatnám. Egyszerűen nem az a színárnyalat jön ki, amit ők ígérnek, nem írják rá, hogy az világosbarna lesz, és nemilyen-olyan szőke. Akkor majd legközelebb a vásárló vesz egy másik árnyalatot, majd egy másikat, másikat, míg végül megtalálja a megfelelőt, akkor ők azt megszüntetik, és új fantázianeveket dobnak a piacra, és kezdődikminden elölről.
Marketing ez, kemény marketing - értem én....

Én pedig azt csinálom, hogy van a festékek dobozain az a kis fülecske, amin rajta van a festék márkája, meg a száma, szóval azt én levágom, ráírom a saját tapasztalataimat, azt, hogy milyen szín jött ki belőle, és legközelebb a szerint választok, nem a doboz felirata szerint. Mert én nem szeretek mindig egyforma árnyalatot, amióta megszünették a kedvencemet, a 247-est, ami egy nagyon jó vörösesszőke szín volt, és azóta sincs még csak hasonló sem a piacon- na azóta változó vagyok. Hol szőkébb, hol barnább, hol aranyba játszó, hol homokszínű. Mikor milyen kedvem van.

És nem kísérletezek, hogy úgysem olyan jön ki, amit elképzeltem. Csak előveszem a fülecskéket, kiválasztom a saját árnyalatomat, és e szerint vásárolok. Célzottan. Akkor is, ha a dobozára teljesen más van írva.
Azóta olyan színű a hajam, amilyet szeretnék. Házilag festve, olcsón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése