2016. december 4., vasárnap

Edzés és mozgás trochanter bursitis-szel

A cím az nem valós, mert bursitisszel, azaz nyáktömlő gyulladással nemigen tud mozogni senki a fájdalomtól.
De korábban leírtam az én történetemet.

Sokat kínlódtam, míg úgy-ahogy rendbe jött, hogy egyáltalán menni tudjak. De még mindig van egy kis fájdalom, és valami nem stimmel.
Ennek ellenére nagyon hiányzik a mozgás, főleg a futás, biciklizés. Próbálom megtalálni azt a mozgásformát, ami kíméli valamennyire ezt a csípő területet.

És lassan úgy gondolom, hogy ha gyalogolni már bírok, akkor talán kis távolságokat futni is bírok majd.

Beneveztem egy Spartan Race Sprint-re, 2017. április 1-én lesz.
Addig formába kell ráznom magamat. Ha mégsem sikerül, akkor legfeljebb átadom a nevezésemet. De van egy cél a szemem előtt. 5+ km, és 15 akadály.
4 hónapom van addig, hogy felmérjem, mit bírok.
Az is benne van a pakliban, hogy indulok a versenyen, és ha nem megy, akkor feladom.
Majd meglátjuk.

Ma mindenesetre kimegyek biciklizni egyet. Legalább 10 km a cél. 4 fok van minimális szél, és napsütés. Megfelelően felöltözve jó lesz. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése