2017. január 24., kedd

Edzés és mozgás... húzódzkodó rúd

A kettlebel edzés egyre keményebb... de még bírom.
Emellett kitaláltam, hogy kell nekem itthonra egy húzódzkodó rúd, mert ha nem erősödöm meg, akkor a Spartanon le fogok esni a Monkey bar-ról. (majomlétra)

Először a Lidl-ben kerestem, mert nemrég hirdettek ilyen rudat, nagyon jó áron, de valahogy meg sem lepett, hogy már egy darab sem volt belőle. Elkapkodták gyorsan.

Nézegettem itt helyben a sportboltokban, kicsit sokalltam az árát. (7-10 ezer Ft) Nézegettem a neten, ott már barátságosabb árakat találtam. (4-5 ezer Ft) Olvasgattam a véleményeket, és kiválasztottam egyet az Edigitaltól. Tőlük szoktam rendelni, Foxboxba, ingyen szállítják, 1-2 napon belül itt van, és eddig semmi probléma nem volt, sem az áruval, sem a szállítással.
Megrendeltem vasárnap (volt raktáron, és ráadásul épp akciós volt) és vártam. Normális esetben kedden már itt kellett volna lennie, de semmi. Ránéztem a csomagkövetőre: beszállítás alatt. Jó, várok. Szerdán ismét ránéztem. Még mindig szállítják. Csütörtökön is ugyanaz. Ránéztem a termékre, még mindig azt írták, hogy van raktáron, de az árát visszaállították az eredeti árra. Gondoltam, nem baj, nekem úgyis akciós áron adják. De kezdtem ideges lenni, mit pöcsölnek annyit? Pénteken ismét megnéztem. Még mindig beszállításra vár.
Na, már itt már berágtam. Tudod kivel szórakozzatok.... és lemondtam a rendelést. Kapják be... szerintem még most is beszállításra várna.

Megrendeltem egy másik helyen. Egy ilyet:


Innen: http://shopping-all.hu/spartan-huzozkodo-rud-1_p50642.html
Itt is ingyen szállítják, az ára sem sokkal több és azt ígérték, 2 nap alatt itt lesz.
Péntek délután jött is az email, hogy átadták a futárnak. Hétfőn délben már itt volt.
Na, kérem. Így kell szállítani! Én ehhez vagyok hozzászokva :-)

(egyetlen hátránya volt, hogy Pick-pack ponton kellett átvenni. Nem szeretem a PP pontokat. Olyan körülményesek. Az csak véletlen, hogy mivel 1 emberes üzlet, pont akkor megy el 10 percre, amikor én jövök :-) Jó, ezt meg lehet érteni, csak éppen nem esik jól. Másodszor meg annyira tele van pakolva, olyan szűk a hely, hogy alig lehet látni az eladót, nem fér a kezem amikor aláírok, nincs pult, ahová letehetném a pénztárcát, és mindig azt nézem, hogy mit borítok le, miközben átveszem az árut.
Harmadszor: olyan körülményes az átvétel, mutassak személyit, és fel is írják a számát. Mintha nem lenne mindegy, hogy ki veszi át, ha kifizeti, nem hinném, hogy sűrűn vittek el idegen csomagot, mivel név szerint keresik ki. Na, mindegy, egyszer kibírtam)

Na és a rúd? Egyből felszereltem. először az ajtófélfára, de gyorsan le is szedtem, mielőtt szétfeszíti az egészet :-) Panel ajtóra ez nem való. Gyenge hozzá az ajtó. Csak úgy nyekergett a műanyag borítás. Átvittem a konyha bejárat elé, ahol fal van. Itt már jó stabilan fel lehetett rakni, (egyelőre fúrás nélkül) és hajrá...

Hát, meglepődtem, mennyire gyenge vagyok... vagyis, azt tudtam, hogy nem bírom felhúzni magam, de azt nem gondoltam volna, hogy csüngni sem bírok még 10 másodpercig se :-(

Megnéztem ezt a videót, és e szerint próbálom elkezdeni. (mit mondjak, elkeserítő hogy ennyire nem megy)


De nem adom fel. Minden nap egy fogok egy kicsit próbálkozni. Aztán csak lesz valami.
Ha más nem, akkor burpee :-D

AROOOOO!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése