2018. május 14., hétfő

A tudatalatti vagy mittudomén mi ez...

Én nem tudom, de néha elgondolkodom rajta, hogy valamiért a jóisten sem akarja hogy én fussak. Valahogy 3 éve folyamatosan történnek velem a dolgok, amik akadályoztatnak. Van valami felsőbb hatalom, ami eldöntötte, hogy én nem futhatok??? Már amikor kicsit kezdem jól érezni magam, mindig jön valami, amitől visszazuhanok a földre. Lélekben is, meg a gyakorlatban is.

Most is, pl. május végén lesz ez a Tengerszem futás. Alig vártam, hogy mehessek már. Viszont a múlt héten megláttam a női futógálát, és oda is szívesen mentem volna. Igen ám, de ugyanarra a napra tették mind a kettőt. Mivel a tengerszem már be van fizetve, így az Aldisról kellett lemondanom. De annyira dühített, hogy miért pont arra a napra tették, és miért nem mehetek... és ha most választhatnék, akkor inkább az Aldis.... szóval foglalkoztatott gondolatban... és akkor tessék, jött a tegnapi sérülés, minden előzmény nélkül... és mintha a felsőbb hatalom röhögne a markába, hogy "na, tessék.. nem akartál a tengerszemre menni, akkor most nem mész"

Hát kösz...

Sose leszek már a régi???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése