2018. május 27., vasárnap

Helyzetjelentés

Mi tagadás, ez a teljes mélypont nálam. Ahol most vagyok. Testileg is, meg lelkileg is.

:-(

Két hete történt az a kis rándulás, én tényleg pihentettem, jegeltem, kentem, meg minden, de valahogy még mindig nem akar gyógyulni. Még mindig hülyén megyek, sántítok. Ráadásul a csípőm is elkezdett tiltakozni ez ellen a sántikálás ellen. Ott is elkezdett fájni, égni.

Ennek már sose lesz vége?

A bokámmal meg egyszerűen nem tudok mit kezdeni. Bedagadás nem volt, (vagy talán egy kicsi) lila foltok, véraláfutás nem volt, a fájdalom enyhült... tehát nem tartottam annyira komolynak, gondoltam, pihentetés elég lesz. Javul, javul, de messze nem jó még. Lehet, sose lesz jó.
Most ott tartok, hogy megette a fene, a büdös életben nem fogok futni többet. Más megy még 60 évesen is, nekem meg ennyi jutott, elégedjek meg vele. Akármit csinálok, jön a tunyulás, az elhízás, a narancsbőr, a szétfolyás... és nem tudok tenni ellene. (mert éhezni nem fogok, mozogni meg nem tudok. Ennyi)

Mozgatni tudom a bokámat, de valahogy nem annyira rugalmas, mint a másik. Mondjuk, nem is fáj, de nem tudom teljes tartományban mozgatni. A bokám előtt van egy pont, amit ha megnyomok, enyhén fáj. A bokám alatt szintén, csak nagyon enyhén. A bokacsont feletti ín néha nyilal, nyomásra enyhén fáj.

A mai versenyt lemondtam, ez egyértelmű volt, hogy nem indulhatok. Láttam róla képeket a neten, sajnálom, hogy nem lehettem ott. Az Aldi futógálán készült képeket irigykedve nézem. Most úgy érzem, én már sosem fogok ilyen képeket posztolni.
Most úgy érzem, le kell mondanom a következő Spartant is, a Várgesztesit. 2 hét múlva lesz, kizártnak tartom, hogy én ott rajthoz álljak.
A következő július 15. azzal nem tudom, mi lesz. A többire meg be se nevezek. Minek?

Voltam gyógytornásznál, kinezio tape-t rakott fel. Szerinte június 9-re simán rendbe jövök. Én a mai nap nem ezt érzem.

Volt már nekem megrándulva a bokám, igaz, nem mostanában, hanem még iskolás koromban. 1 hét gipsz, 2 hét felmentés tesiből. és mehetsz. Mentem is. Még sokáig éreztem az időjárás változásokat, de ettől eltekintve tudtam rendesen járni, futni, biciklizni. És az egy eléggé bedagadós rándulás volt.

Most meg... itthon ülök egész hétvégén, pedig tökéletes biciklizős, úszós idő van.
Megőrülök, ha ez a nyár is úgy fog eltelni, mint az előzőek, ülök itthon a lakásban, és nézegetem, hogy mások hol jártak...

Mit csináljak? Ez elkeserítő.

 
(remélem, a képet nem védi szerzői jog) kép forrása: internet google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése