2018. szeptember 8., szombat

Helyzetjelentés 8.

Még mindig a boka téma. És ugyanaz a gyulladás.

Legutóbb ott tartottam, hogy megnézte az orvos, UH-n, és megvan a diagnózis: íngyulladás.
Szedtem a gyógyszert, amit felírt. Igaz, néha az volt az érzésem, hogy ebből a gyógyszerből kihagyták a hatóanyagot, mert annyira nem éreztem a hatását. Kicsit javult, aztán meg úgy maradt. Igaz, legalább nem lett rosszabb.

Következő lépés az volt, hogyha a gyógyszertől nem javul meg, akkor menjek fizikoterápiára. Ezt is végigcsináltam. Rosszabb nem lett, talán egy kicsit ettől is javult.
Vagy attól, hogy elegem lett mindenből, és elkezdtem szedni azt a gyógyszert, amit még a körzeti doki írt fel a másik lábamra a gyulladásra. És amitől az rendbe is jött.

Szóval, most az van, hogyha bekapom reggel a gyógyszert, akkor elég jól elvagyok egész nap. Persze, nagy járkálásokról nem lehet beszélni, de a napi feladatokat el tudom látni. Egyébként meg még látszik a duzzanat a boka alatt, nem nagy, csak éppen ott van. A kezdeti méretéhez képest elég jól visszahúzódott. Viszont sokszor érzem, hogy ég, esetleg tompán fáj. De inkább ég. És néha meleg.
Tény, hogy sokat javult ettől a másik gyulladásgátló gyógyszerzől, de valahogy ez sem múlasztotta el teljesen.
Ahogy kenegetem, érzem azt a kis gubót vagy mit, ami "ugrál" ahogy mozgatom a bőrt. Kicsike, talán fele akora, mint volt, de ott van még, és problémát okoz.

Ha járnom kell, felrakom a bokarögzítőt, hogy ne mozgassam azt az ínt. Így nem fáj. De sokáig ez sem állapot.

Még van egy utolsó lehetőség, az injekció. Attól el kell múlnia.

Az a baj, hogy az orvosomhoz egyre nehezebb bejutni, mert egyre több a beteg nála. Ha most kérek időpontot, leghamarabb 2 hét múlva tud adni. Ráadásul az sem túl jó, hogy hétköznap rendel, ezért az injekció utáni pihenés sem igazán megoldott.

Most elgondolkodtam azon, hogy esetleg keressek egy másik orvost, másik szakterületről? Menjek a körzetihez, és kérjek kivizsgálást? Keressük meg az okokat?

Nem tudom, de nagyon únom már ezt a mozgáskorlátozottságot és sántikálást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése