2019. január 28., hétfő

Amikor pénz van, de mi nincs?

Szóval, nem tudom, hogy hívják azt a jelenséget, amikor valakinek van bőven pénze, de mégis sajnálja kiadni valami apróságra, ami azért fontos lenne. Mint pl. amikor valaki megveszi a jó drága autót, de már sajnálja a pénzt egy pár ezer forintos kihangosítóra, és inkább átkacsázik a másik sávba, mert telefont nyomkod. És ha nem sajnálná azt a kis pénzt kiadni, akkor nem veszélyeztetné magát, meg másokat sem.
Na, mindegy, mert ez az a téma, amitől falnak megyek, de most nem erről van szó.

Csak ez jutott eszembe a napokban, amikor láttam egy csajt a sípályán.

Először az tűnt fel, hogy az a síruha van rajta, ami nekem is nagyon tetszik, és én is ezt akartam megvenni. (mellesleg nem állt jól rajta, olyan kicsit tramplis az egész benyomás, valószínüleg azért, mert hiányzik a kabátból az a női karcsúsított szabás, amitől csini lesz, úgyhogy nem is bánom, hogy nem vettem meg. Vagyis én fel sem próbáltam, csak szemeztem vele)

Aztán végignéztem a csajon, full snowboard felszerelés, a Decathlonból, ruha, cipő, deszka stb. csak ami látszott, az meghaladta a 100 ezret, és még nem is számoltam az aláöltözéket.

Szóval, látszott a csajszin, hogy van pénz, bőven.

És ez a csajszi, ebben a full snowboard-szerkóban ott bénázott a pályán, egy pasival, de annyira, hogy rossz volt nézni.
Konkrétan felsétáltak a pálya szélén egy kicsit, hogy lejtsen, ott a csaj ráállt a deszkára, a pasi meg rendes cipőben (tehát nem síbakancsban, vagy deszkával) a csaj előtt, hátra lépkedve fogta a kezét, és tartotta, hogy le ne csússzon. Így jöttek le a lejtőn, hogy a deszka széles részével előre, és a csaj nyújtott lábbal, egyenesen állva. Még nézni is kínlódás volt :-)
A pasi néha megpróbálta elengedni a csaj kezét, hogy egyensúlyozzon, de ez nem nagyon sikerült.

Hát, komolyan mondom :-) én nem vagyok snowboard oktató, de azt még én is tudom, hogy ennek nagyon nem ez a technikája.

És ekkor mondtam azt, hogy látszik, van pénz, de egy oktatóra már sajnálta?

Na, jó, ne legyek rosszindulatú, és ne ítéljek első látásra.
Lehet, hogy csak nem volt hely a síoktatáson.

De akkor is: ha már megveszem (vagy megvetetem valakivel) ennyi pénzért ezt a felszerelést, akkor már csak utána nézek, hogy egyáltalán mi ez a sport, és mik az alapjai. Vagy nem?? Hogy kell irányítani, meg minden.
Pont elég videó és leírás van a neten.

De amit láttam, attól még én is jobban megtanítottam volna. Komolyan, kedvem lett volna szólni nekik, hogy nagyon rosszul kezdik, és ebből soha nem lesz snowboardozás. De nem szólok, mert mi közöm hozzá? Ők tudják, ha nekik jó ez, akkor nekem is jó. Bár, inkább csak sajnálom őket, de főleg a csajt.
Vagy még azzal is többet értek volna, hogyha egy kicsit nézik, hogy az oktatók hogy tanítanak másokat.
De nem, ők inkább "bénáztak"

Mert biztos vagyok benne, hogy ez után a csajszinak hamar el fog menni a kedve a snowboardozástól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése