2019. március 22., péntek

Visszajelzés vagy inkább a hiánya

Most mondjátok meg, miért annyira nehéz visszajelezni a mai internetes, okostelefonos világban? Ráadásul még plusz pénzbe sem kerül.

Ha eladok valamit a neten, és megkapom az árát utalva, én szoktam írni az illetőnek, hogy köszi, megérkezett a pénz, és feladtam a csomagot.
Cserébe soha nem kapok olyat, hogy köszi, megjött a csomag, vagy valami hasonlót. Pedig jólesne. És szeretném tudni, hogy minden rendben van-e.
Fordított esetben, ha nekem küldenek valamit, akkor veszem a fáradtságot, és írok, hogy köszönöm, megjött, örülök, minden oké.

Vagy ez manapság már nem szokás?
Csak nekem természetes?

Jó, nem túlzok, 10 esetből 1 vissza szokott jelezni. De ez nagyon rossz arány, sajnos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése