2019. március 23., szombat

Mert ingyen minden kell - sztori

Régebben történt, hogy felraktam a facebookra egy helyi csoportba egy tárgyat, hogy aki szeretné, ajándékba odaadom.
Rögtön jelentkezett is egy nő, hogy stop, neki kell. Ennyit és nem többet. (Láttam, hogy nem helyi, hanem egy távolabbi faluban lakik, nem akarom bántani, de ránézésre kicsit olyan... falusi, na.)
Írtam neki, hogy rendben, és a város melyik területére kellene jönni, és hogy mikor szeretné elvinni.
Semmi válasz.
Másnap sem.

Közben rámírt egy ismerősöm, hogy a barátnője pont ilyen akármit keres, és ő szívesen elvinné neki, de fizet érte, nem várja el ingyen.
Visszaírtam neki, hogy ugyan valaki lefoglalta, de azóta nem jelentkezik, és nem tudom, hogy mi van, de ha eljön érte, akkor odaadom neki, és nem kell fizetnie semmit.
Erre az ismerősöm kocsiba ült, eljött, megkapta a cuccot, örült, és hozott cserébe egy tábla csokit.
Itt akár le is zárulhatna a történet, de nem.

Mert úgy kábé 1 hét múlva jelentkezett az első illető, hogy akkor mikor jöhetne.
Megírtam neki, hogy mivel nem jelentkezett, ezért odaadtam másnak.

Erre kiakadt, hogy ő nem az interneten éli az életét, meg ünnepeltek a családdal, és különben is, írta, hogy stopp!!. (a helyesírásáról inkább nem nyilatkozom semmit)

Na, mondom, jól van, higgadj le, van egy másik hasonló tárgyam, mint az előző, azt szívesen odaadom, ha kéred, csak, hogy ne maradjon benned rossz érzés - de most utaztam el, úgyhogy csak a jövő héten tudom odaadni. (itt pontos dátumot írtam)
Rögtön lehiggadt, és persze, hogy kell.

2 nap múlva rámír, hogy itt van a valakije a környéken, és most el tudna menni, ha oda tudnám adni, és írjam a pontos címet hogy hova menjen.
Én csak lestem, hogy ez a nő most ennyire hülye, vagy ennyire nem tud olvasni, szöveget értelmezni, de vettem egy nagy levegőt, és leírtam neki még egyszer, hogy most nem vagyok otthon, és pontosan melyik naptól kezdve tud érte jönni, és akkor jelentkezzen.

Hát azóta is jelentkezik :-) ennek több, mint egy éve már....
Ennyire kell neki a cucc...

Na, én biztosan nem fogok könyörögni neki :-)

Egyébként van egy ismerősöm, ő csinálta ezt, hogy ha valamit ingyen, vagy ajándékba kínáltak, akkor rögtön lecsapott rá, függetlenül attól, hogy valóban szüksége volt-e arra a dologra, vagy sem. Lényeg, hogy ingyen volt, és ne vigye el más, csak ő. (egy ideje már tiltottam őt az ingyenesen elvihető posztjaimról, annyira unalmas volt..., de igazából ott rágtam be, hogy mindent elvitt szívesen, de egy köszönöm, vagy köszi, nem jött ki a száján...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése