2020. február 8., szombat

Tortelloni paradicsomszószban

Ezt a kaját nemrég fedeztük fel :-) de mostanában sűrűn készítem, mert imádjuk :-) Egyszerű, és gyorsan elkészíthető vacsora, és egy finom vörösborral kiegészítve jól csúszik.


Leírom, hogy szoktam elkészíteni. Egyébként fogalmam sincs, hogy ezt a tortellonit valójában hogy kell fogyasztani, én így találtam ki, és nekem/nekünk így ízlik nagyon.

És most fogok egy is reklámot csinálni az Aldinak - kár, hogy nem fizetnek érte egy fillért sem :-)

Szóval, az Aldiban vásárolom az alap tortelloni tésztát. Ilyet:

Ebből létezik 3 féle ízesítés, húsos, sajtos és spenótos. Mindhárom finom. A hűtőpultban kell keresni, mert van másféle tortelloni is az aldiban, a konzervek között, de az nem ízlett annyira, úgyhogy a hűtőpultost kell venni. (1 csomag-2 adag kb.)

Kell még venni hozzá hámozott paradicsom konzervet, a legjobb a darabolt. Kábé ilyen:
 
Mondjuk, ez pont Penny-s, de részletkérdés :-). Finom ez is, lényeg, hogy olasz legyen. Meg veszek még reszelt sajtot. (Aldis vagy Penny-s, talán ez utóbbi egy kicsit finomabb, kinek hogy...)
A többi hozzávaló általában van otthon. 

Szóval: 2-3 gerezd fokhagymát apróra vágok, majd egy kis olíva olajon megdinsztelem. (imádom az olívás fokhagymának az illatát, mindig jól megszagolgatom :-)) 
Ha már megpuhult a fokhagyma, akkor ráöntöm a paradicsom konzervet. Ízesítem sóval, bazsalikommal, oregánóval, és lehet, hogy szentségtörés, de egy kis cukrot is szoktam rakni bele. Tényleg keveset. Ezt összerottyantom. 
Közben felteszek egy fazék vizet forrni, és ha felforrt, beleteszem a tortellonit. 2 percig kell főzni! Hangsúlyozom: kettő percig!!!
Utána szűrővel átszedem a paradicsomszószba, és összekeverem. Kiszedem a tányérba, jól megszórom a reszelt sajttal, és a tetejére kis őrölt borsot szórok. (nálam most színes bor van a borsőrlőben, az nem olyan erős, mint a feketebors, de ugyanolyan finom)

És kész, lehet fogyasztani.

Próbáljátok ki, gyors vacsinak tökéletes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése