2021. november 19., péntek

D4850 - Bőr bizonytalan és ismeretlen viselkedésű daganata - 4.

Voltam a laborban, mert közeledik lassan a kiírt műtét napja, és el kell végezni előtte különféle vizsgálatokat.

Meg persze, kicsit szétvet az ideg, a mostani covid helyzet miatt, hogy mi lesz, remélem, nem fogják elhalasztani, vagy nem fog bezárni a szakrendelés... vagy nem tudom... Könyörgöm, bírják már ki még vagy 2 hétig. :-)

Nem túl megnyugtató a helyzet.

Szóval, labor.

Ahogy beléptem a kórházba, a bejáratnál két asztalnál is ültek emberek, gondoltam, biztosan azokkal foglalkoznak, akik covid-oltásra jöttek...  én elmentem mellettük, ők nem szóltak hozzám...

A laborban meglepően sokan álltak sorba a folyosón. Ez volt még a kisebbik gond, egyrészt a korábbi évekhez képest, fél órával később nyitottak, másrészt meg le volt korlátozva a bent várakozó emberek száma. Úgyhogy ez még nem is annyira baj, csak éppen kissé ijesztő volt a sor hossza. ( de eszembe jutott, hogy Vatikánban, a Szent Péter Bazilikánál ettől sokkal hosszabb sor volt, mégis beálltunk, és fél óra alatt már be is jutottunk :-))

Az jobban idegesített, hogy a laboros beutalón a két hónappal ezelőtti dátum volt, az, amikor a szakrendelésen jártam. Attól tartottam, hogy nehogy kitalálják, hogy nem jó, mert lejárt, vagy valami, akkor meg hiába állom ki a soromat... mehetek vissza a szakrendelőbe újat kérni.

Kábé fél óra múlva, mikor közel kerültem az ajtóhoz, ott olvastam egy kiírást, miszerint kell valami papír a coviddal kapcsolatban, meg lázmérés, és akinek ez nincs, azt visszaküldhetik a kórház bejáratához, stb.   valami hasonló volt az értelme, nem is értettem pontosan.... gondoltam, most már mindegy, majd megmondják szóban, mit csináljak. Meg persze, így utólag leesett, hogy az emberkék valószínüleg azért ültek ott a bejáratnál, hogy ezt a papírt ideadják. Hát, most már mindegy...

Na, mindegy, bejáratnál a dolgozó elkéri a beutalót, majd kérdezi: -kis papír? Mondom, uppsz.. az nincs... -Jó, nem baj, akkor kitöltök egyet... Hú, hát ez így jó, nagyon kedves gesztus, és végül is logikusabb, mint visszamenni a bejárathoz, és ismét sorba állni...

Aztán már csak sorszámot kellett húzni, és bent is voltam a váróban.

Majd nemsokára szólítottak, és az ablaknál leadtam a papíromat. Szerencsére nem volt baj a régi dátummal. Hú, ezt igazán szerencsésen megúsztam :-)

És még az is jó, hogy nem kell mennem az eredményért, mint korábban, hanem feltöltik az ügyfélkapus portálra.

Persze, a vérvételre még egy kicsikét várni kellett, beelőzött 1-2 sürgős eset, de annyi belefér. Jó is, hogy várni kellett, mert addig elintéztem a vizeletmintát. 

Ezt amúgy sose értettem, amikor az ablaknál megkaptam a papírokat, meg a poharat, mindig azt mondták, hogy vérvétel, és utána vizelet. Na, de a vérvétel után szorítani kell a karomat, de úgy meg hogy lehet öltözködni, meg minden? Úgyhogy én szépen fel szoktam cserélni a sorrendet, először leadom a kis pohárkát, és utána megyek a vérvételre, ha szólítanak. Nekem ez így logikusabb, és nem hiszem, hogy különösebben fontos lenne a sorrend. Inkább az lehet, hogy a vérvételre sorszám szerint hívnak, a másikhoz meg nem. Na, és vérvétel után nem akartam a szükségesnél több időt tölteni a váróban, mivel ugyebár kint a folyosón áll a sor, és akkor engedik be az embereket, ha a váróból már kijött, aki végzett.

Úgyhogy, egy vizsgálat készen van. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése