2021. november 1., hétfő

Sírkoszorú, sírdíszek

 


Igen készíthettem volna erről egy "hogyan készült" videót, de az igazat megvallva, fogalmam sem volt, hogy mit fogok összerakni. Semmi tervem nem volt, csak úgy menet közben alakult ki.

Az idén elég kevés nyersanyagom volt. Csak abból dolgoztam, amit találtam itthon.

Először is, előszedtem a tavalyi tobozokat.

6 db-ot szépen kör alakba formáztam, majd összeragasztottam őket ragasztópisztollyal.

Majd díszítettem a rendelkezésre álló művirág- műzöld - fenyőgirland darabokkal. (Mert most csak ilyen leesett, kisebb darabjaim voltak :-) Ezeket is odaragasztottam. 

Gyertyatartóm nem volt, ezért egy alutálkás virág alakú mécsest raktam a közepébe. (sajnos, a normál mécses nem fért bele, pedig az is jó lett volna) 

Ez ilyen lett:




Készítettem még egy felkakasztható függődíszt is, hasonlóképpen, mint az előzőt. 2 tobozt összeragasztottam, majd ráragasztottama díszítést, és a gyöngysort, amivel fel lehet akasztani.

Ilyen lett:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése