2021. november 3., szerda

Decathlon véleményezés

Nem jelent meg... pedig ez egy pozitív vélemény... ki érti ezt???

Már korábban is jártam úgy a Decathlonnal, hogy belefektettem az energiát, leírtam a véleményemet, aztán meg nem jelent meg. Egyszer írták, hogy nem felel meg az irányelveknek. De hogy pontosan mi bajuk volt vele???

Persze, aki egy pontot (.) rak ki vélemény helyett, azt megjelentetik. Még meg is magyarázzák, hogy az is egy vélemény. Hát persze....hogyne... merthogy csillagozott, és az számít. Én meg hülye vagyok... ha nem akar véleményt írni, akkor csak csillagozzon, megteheti. De pontot: .  ne írjon, mert az nem vélemény. Az egy semmi.

A fene sem érti, hogy kik bírálják el ezeket a véleményeket. És akkor kapjon a vásárló valós képet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése