2022. január 15., szombat

Kicsit már én sem tudom, mi van... bocs, de van egy hülye app...

 Az a helyzet, hogy fogalmam sincs, hogy mi látszik a blogon, és mi nem.

Van ugyanis a tableten egy idióta alkalmazás, a Blogger plus, amit azért töltöttem, le, hogy akkor is tudjak írni, ha nem jutok a géphez. Mert ritkán tudok ideülni, ez van...

De ez az alkalmazás nem mutatja tisztán, hogy mi hol van. Nincs rajta visszalépő gomb. Belépek egy posztba, és nem tudok visszalépni, mert csak egy pipa van, amivel mentek, és utána meg egy nyíl jel, amiről sose tudom, hogy az most kiengedi a piszkozatot, vagy nem. 

Volt már, hogy átrakta a piszkozatot az élő posztok közé. Én meg később, amikor észrevettem, a gépről töröltem. Mert alkalmazásban nem találtam, hogy hogyan kell visszarakni. 

Most meg.... agybajt kapok. Megírtam egy posztot, rányomtam a pipára, majd a nyílra. Azt hittem, ez így rendben van. Á, dehogy..... Nézem, és azt látom, hogy, mintha nem is írtam volna semmit, a piszkozatot, engedte ki.  Meg a következő piszkozatot, tök üresen....

Akkor meg mi a francot pötyögtem én ennyit???

Komolyan, agyrém.... és tehetetlen vagyok. És dühös....

Hiába lenne hasznos ez az app, le fogom törölni, mert így belőlem csinál hülyét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése