2009. február 18., szerda

Énekóra internettel

Gyermeknek fel volt adva egy dal, házi feladatként, amit meg kellett tanulnia.
A gond az volt, hogy én ezt a dalt sose hallottam. Jó, igaz, le volt kottázva, de az én hangom alapjában is borzasztó, és kotta után még véletlenül sem tudok énekelni. (mindig is irigyeltem, akinek ez nem okozott problémát)
Tehát, hogy tanítsam meg a gyereket énekelni, ha én magam sem tudok???
Itt a megoldás, a net. Az mp3-ak korában, nehogy már ne legyen rajta egy dal!
Beírtam a keresőbe, és...megvan! Egy katt, és már énekelte is egy szép (igazi) énekhang. A szövege meg le volt írva.
Milyen jó, hogy létezik net! Enélkül tényleg, nem tudom, mit csináltam volna.
Végighallgattuk jó néhányszor, és a gyermek is megtanulta -ha nem is tisztán - de hellyel-közel helyesen énekelni.
Komolyan mondom, kész szerencse, hogy nem tőlem kellett -falsul- megtanulnia :-)))
Hát, nem vagyunk túl muzikális család, ez van :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése