2009. április 27., hétfő

Valamikor, réges rég a Hungáriánál kötöttem meg az első kötelező biztosításomat. Később átcsábítottak a Köbe-hez, azzal, hogy ott egyből a legmagasabb bónusz fokozatba tesznek. Vagy két évig ez rendben is volt, azt viszont elfelejtették közölni, hogy itt tagdíja ki kell(lene) fizetni, ekkor otthagytam őket, és átmenten a groupamához. Itt viszont kis idő múlva annyira megemelkedtek a biztosítási díjak, hogy ismét váltottam. Rátaláltam az OTP garanciára. Idáig semmi bajom sem volt velük, korrektek voltak, a biztosítási díjjal sincs semmi bajom. Most viszont a groupama egyesült az otp garanciával, és grupama garancia néven futnak tovább.
Így tehát visszakerültem a groupamához.
Kíváncsi vagyok, mennyit emelnek majd a díjon jövőre, mert ha sokat akkor kénytelen leszek ismét tovább állni.
Ez a körforgás akkor lett volna az igazi, hogyha először a groupamánál kezdem, és úgy  kerültem volna ismét hozzájuk.
Csak akkor ők még nem is léteztek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése