2009. november 26., csütörtök

Az ablakokról

Még egy kicsit leragadok az ablakaimnál.
Először is a gyűlésen megkérdeztem, hogy mi van, ha valaki közben kicserélte az ablakokat, nem borul-e a pályázat. Azt mondták, semmi gond, de arra nem jár az állami támogatás. (mintha nem lenne tökmindegy...)
Ahogy azt kell, én bejelentettem, hogy én már kösz, de nem kérnék ablakcserét, mert már túl vagyunk rajta. Érdekes módon, az "okosok" be akarták nekem magyarázni, hogy ezt mennyire rosszul tettem.
De komolyan!

Tényleg rosszul jártam? Szerintem inkább jól. De lássuk:
Azt kérdi az "okos", hogy mennyibe került ez nekem. MOndom, mennyi. 120ezer forinttal olcsóbb, mint a cégen keresztül. Erre az "okos":  de hát akkor ugyanott vagyok, mintha felvettem volna a támogatást! (ez igaz) De milyen rossz, hogy egyben kellett kifizetnem, és nem részletben. Én meg mondtam, hogy az igaz, hogy egyben fizettem, és nem nyertem, de nem is vesztettem rajta, de cserébe már élvezem az előnyeit, és nem kell még egy telet végigpokrócozni.

Erre jött még egy "derosszuljártam" kifogás: de biztos, hogy ennyiért rosszabb ablakot kaptam, mondjam csak az adatokat! Mert az nem igaz, hogy így, meg ennyiért...MOndom: 5 kamrás, 1,1-es K értékű, egyáltalán nem rosszabb, sőt, jobb, mint amit ők ajánlottak, jóval drágábban.

Erre már nem volt ellenvetés, jött a lelkiismereti duma, hogy mert a többiek. Ők fáznak, meg ők is pokrócoznak... 
De most komolyan! Hol érdekel ez engem? MIndenki oldja meg a problémáját, nem is értettem, hogy jön ez ide, talán figyelemelterelésként?

Tehát, összefoglalva: kaptam jóval olcsóbban egy jobb minőségű ablakot, amit már használatba is vettem.

Én úgy érzem, kimondottan jó döntés volt. Nem is tudom, miért kellene engem meggyőzni az ellenkezőjéről. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése