2009. december 23., szerda

Mazsola

Bevásároltunk a héten, az ünnepekre, vettünk mazsolát is, én szeretem, ha van egyes sütikben. Az a szokásom, hogy ha felbontok egy csomag mazsolát, akkor eszegetek is belőle. Szeretem így, magában is, nemcsak a sütiben.
De úgy néz ki, hogy az idei sütik mazsolamentesek lesznek. Mert az biztos, hogy én ezért holnap délelőtt be nem megyek egy boltba sem.

Ugyanis az történt, hogy felbontottam a mazsolát, és szokás szerint bekaptam belőle egy szemet, de annak olyan rossz, avas-olajos íze volt, hogy ...fúj. Beleszagoltam a csomagba, és majd el szédültem, annyira émelyítő, avas szaga volt. Néztem a szavatosságát, 2010. 12 hó. Hát az még arrébb van. Nézem a gyártót: Mogyi.
Nem is tudom, hol vettem, a tescoban, vagy a lidlben? Na, de ezt sem veszem többet, az biztos. Pedig a csomagolása, és azon keresztül a mazsola kifogástalan. Na, de ez a szag?

Ment az összes a kukába. Egyszerűen nem volt gusztusom hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése