2009. december 19., szombat

Termék bemutatók?

Vannak ezek az ún. termékbemutatók egyes áruházakban. Ma volt szerencsém egyhez. Barkácsgépeket kínáltak, úgymint gravírozó, multivágó, ragasztópisztoly, csiszoló, fába égető. Márkás gépek, nem is túl olcsók.
Nem akartam venni, de érdekelt volna, hogy mit tudnak. Még az is lehet, hogy a végén rájöttem volna, hogy nekem kell egy ilyen. De hogy miért csak "volna"?

Ott ült egy asztalnál egy csaj és egy pasi. Illetve inkább úgy mondanám, hogy jól elvoltak. A csajszi épp egy képkeretet díszített, valami csillámos mintával, a ragasztópisztoly segítségével. A pasi meg pakolt, de közben be nem állt a szájuk, látszott, jól szórakoznak egymás társaságában.
Mikor két lépésnyire megközelítettem az asztalt, azt vártam volna, hogy veszik az adást, miszerint érdeklődő jön, vagy mi a fene, és talán próbálják bemutatni azt , ami rájuk van bízva, végül is, mégiscsak bemutató lenne ez, vagy mi. De nem.
Szóval, amikor két lépésnyire voltam tőlük, akkor hirtelen elhallgattak. Mint a pletykások, ha a közelükbe ér a kibeszélt személy. Ezen kívűl semmi reakció, se jónapot, se szemkontaktus.... a csajszi teljesen beletemetkezett a képkeret díszítésébe, még véletlenül se nézett fel, a pasika meg elfordult, és pakolászott valamit.
Hááát, mindent vártam, csak ezt nem. Most akkor el akarják adni a cuccost, vagy csak  azért fizetik őket, hogy jól szórakozzanak.

Így természetesen nem próbálhattam ki egyik gépet sem, egyzerűen nem volt rá alkalom, nem volt invitálás. Csak úgy, meg nem akartam elvenni, meg különben is, már nem is érdekelt annyira. A néma csönd után, -amivel fogadtak - csak annyit mondtam: -ja, nem zavarok...
Na, erre se, reakció semmi.

Most komolyan! Ennek így mi az értelme? Végigjárják az országot, kipakolnak, bepakolnak, kicsit kreatívoskodnak, közben pedig jót beszélgetnek, és még fizetnek is nekik ezért. Csak vásárló ne piszkáljon hozzá semmihez, meg különben is, csak zavar.
Kíváncsi vagyok, vajon mennyivel nőtt az adott gépek eladási statisztikája? Talán nem tévedek sokat, ha azt mondom: semmivel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése