2009. december 16., szerda

Vers ajándékba

Azt mondta az én okos, másodikos nagyfiam, hogy ő szeretne egy verset írni, Karácsonyra, amit a fa alatt elmondana nekünk.
-Nosza, rajta -bíztattam, mert igencsak kíváncsivá tett.
Nem sokkal később már hozta is a cetlit, amire le volt írva a "vers". (azért tettem idézőjelbe, mert igazából nem rímeket írt, de nagyon jó kis versike lett belőle)
Nekem nagyon tetszett. (Igaz, én egy elfogult anya vagyok, de szerintem nagyon aranyos dolog volt tőle ez a versírás ötlet)
Elolvastam, megdicsértem, ő visszavitte a cetlit a szobájába. Én megkérdeztem tőle: -Meg akarod tanulni, hogy elmondhasd nekünk?
Dehogy tanulom meg! -mondta a kölyök  -Tanulok én eleget az iskolában! Azért írtam fel, hogy innen majd felolvasom nektek!
:-))
(ha a szerző is hozzájárul, akkor később majd megmutatom az ajándék verset.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése