2010. december 6., hétfő

Csempe

Megvettük a csempét. Itt sorakozik a fal mellett, az előszobában. (Jó kis lerakópolcnak használható :-)))
Néha egymás mellé illesztgetem, és gyönyörködöm benne. Lehet, mire felkerül a falra, már meg is únom :-))
Még a dekor hiányzik, rendelni kellett, de nem jött meg.
Viszont olyan izomlázam van mindkét karomban.... na, ja, elég volt felcipelni.....
Találtam egy képet, egészen pontosan itt:
happyday
Én is ugyanezt a csempét választottam, és ezt a listellót hozzá. Itt egy kicsit nekem tarkabarka az összkép, de alapjában véve, nem rossz. Különleges. Ezt a képet látva kicsit el is gondolkodtam, hogy ne tegyek-e mégis egy icipici sárgát én is a fürdőszobába? (Eredetileg a WC-be terveztem néhány sárga lapot a fehérhez, a fürdőszobába meg lila-fehéret (inkább világosszürke az a fehér) Itt fehér fuga van, én egy világos, vagy középszürkét képzeltem el magunknak. /Azért ne felejtsük el, nekünk fel lesz még szerelve a türkizes színű Capri zuhanypanel is, ami azért egy kicsit elviszi hideg árnyalatba az egészet./
Itt pedig a zuhanyzó, ugyanezzel a csempével, (kép ugyanonnan, mint az előző)
happyday zuhany

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése