2010. december 21., kedd

Mai helyzet

Ma már készen lett a fürdőszoba burkolása, felkerült a mosdó, és készen lett a wc burkolása is, onnan viszont kikerült a wc. (leszünk is bajban, ha valamelyikünkre rájön a nagydolog :-))
Jelenleg így áll a dolog:
egyik
Ki lett javítva az a kis hiba is, most már rendben van a dekor.
másik
Ez pedig a mellékhelyiség. Le van szedve az ajtaja, ki van belezve... nagyon fura.
budi1 budi2
Az a hátsó lemez majd el lesz tüntetve, de igazából nem találtam mestert, aki vállalná. Nekem van ötletem, lehet, begurulok, és nekiállok én magam. Igaz, egy ígéretem van, hogy majd januárban visszatérünk rá. Csakhogy szerintem most lenne egyszerű megcsinálni, amikor üres a terület, és hozzá lehet férni.
A másik, meg, hogy a csíkokat nem egészen így terveztem, de nem tudom, az én párom valahogy nem fogja fel, amit mondok neki, vagy nem akarja beengedni az infót.... vagy egyszerűen csak cavintonhiánya van...mindenesetre a szájába rágtam, hogy 3 színből szeretnék csíkokat, erre amikor hazaértem, már fel volt falazva 2 színből. Nem akartam leszedetni, ezért van a tetején a sárga. De már így marad, mindegy, így se rossz. (és ez nem az egyetlen eset volt)
Nem tudom, talán közel van a Karácsony, mindenki szeretné befejezni (én is) mindenesetre valamennyire nő a feszkó itthon.
És végül egy elrettentő példa: Aki esetleg bele akar fogni egy hasonló felújításba, előbb nézze meg ezt a képet, és jól gondolja meg, hogy szeretne-e napokig állandóan sepregetni, porszívózni, és mégis koszban szerszámok közt botladozni...
kupi1 kupi2
Én azt mondom, meggondolandó!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése