2010. december 8., szerda

Fürdőszoba tervek

Tervek...avagy hogyan alakult ki a végeredmény. Nem volt egyszerű menet :-))
Előrebocsátom, hogy a zalakerámiás oldalról letöltött csempetervező programot elég nehézkesen kezeltem,  - hogy őszinte legyek, egyáltalán nem azt csinálta, amit én szerettem volna - , úgyhogy előszedtem a jó öreg corel grafikai programot, ami már lassan a gondolatomat is kitalálja :-))
Egyetlen hátránya, hogy ki kellett "lapítanom" a fürdőszobát, vagyis úgy kell elképzelni, mintha egy kockát szétvágnánk, és kiterítünk egy lapra.
tehát: Először volt a fele-fele terv. Itt még a kádra terveztem a díszcsíkot, és a falra a mozaikot.
fele-felemajd később finomítva:eredetide később kiderült, hogy lila mozaik egyáltalán nincs raktáron.
Újratervezés. A díszcsíkot átraktam a falra, és a kád kapott mozaikcsíkot.
Majd kitaláltam, hogy feldobná egy körbefutó lila csík:
csíkos
Vagy inkább csak egy:
majdnem végleges
Egy ideig ez volt a végleges terv, majd kitaláltam, hogy mégiscsak kellene bele egy icipici sárga.
Na, ezzel elég sokat variáltam. Két sárga csík, csík fent, csík lent, csík középen, csík T-vonalban, függőlegesen....
(nem mutatom mindet)sárga csík
Valahogy, valamiért nem tetszett. Már majdnem visszatértem az eredeti végleges tervhez, (az egy lila csíkhoz), amikor beugrott ez a megoldás:
létrás
amely a "létrás" fantázianevet kapta, és jelen pillanatban ez a nyerő variáció.
(a párom azt mondja, hogy tegyek még egy kis sárgát a tükör fölé is, de szerintem oda már nem fogok)
Szóval, kb. kedden fogják burkolni, és addig még akár változhat is. Van még addig néhány éjszaka, és ha nem álmodok ettől tökéletesebbet, akkor így marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése