2011. április 28., csütörtök

Fürdőruha

Megnéztem az új Triumph fürdőruha kollekciót. Hát, nem dobom el az az agyamat tőle. Először is van valami rendkívül összevissza színekből álló, aminek az összessége nekem erős. Aztán meg van a ciklámen szín, ami dominál, és mellé a fekete. Na, hát egyik sem az én színem.
Fazonban ránézésre jó lenne az egyik, de csak C kosárig van. Nekem meg D kell ezekből. Nem tudom, miért, meg hogy méretezik, de nekem ezekből a szivacsosokból mindig kell a D, pedig egyébként C-t, sőt előfordul egyes fazonnál, hogy B-t is hordok.
Hogy miért nem lehet egy egységes méretet kitalálni!
Meg különben is.... azt hiszem, dühöngtem már ezzel kapcsolatban..... akinek A, B átlagos mérete van, az akármelyik kínaiban, vagy piacon, készítőknél talál magára fürdőruhát. A kínálat óriási. Ilyen speciális, Triumph boltba pedig az megy, akinek mondjuk erősebb a mérete, vagy alsó-felső méret lényegesen eltér. Tehát nem konfekció.
Akkor meg mi a francért nem lehet erre felkészülni a kínálattal? Azért a 15ezer forintért?
Meg a másik dolog, hogy ugyanazt a fazont miért nem lehet több színben is legyártani? (már ha megvan a szabásminta, nem mindegy?)
Mondjuk, legyen egy vadabb színben, mert hátha valakinek az tetszik, és egy szolídabb színben, mert lehet, valakinek meg ez.
Különben is, hova lettek a kék és kékes fürdőruhák?
Én úgy vagyok vele, hogy nálam fürdőruhaszínben kiesik:
a fehér - átlátszik, besárgul, nem szép a hóka bőrömön
a sárga: -nem szép a hóka bőrömön
a drapp: -testszínű, messziről olyan, mintha nem lenne az emberen semmi
a narancs, a piros: -könnyen leégek, hülyén mutat a pecsenye bőrömön a piros fürdőruha. Különben is nem a színem. semmiben
a barna, a fekete: -túl sötét, túl kontrasztos a hóka bőrömön. Különben is utálom a feketét. Nem a színem.
a túl színes: -csak szimplán nem tetszik
a nagy mintás: -már bocs, de ez nekem annyira vénasszonyos

Úgyhogy maradt a kék és a zöld. Ja, meg a lila. Annak meg nem mindegy, milyen árnyalata. Van még szín?
Különben meg hol lehet normális fürdőruhát kapni???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése