2011. április 18., hétfő

Sushi

Épp a napokban jegyeztem meg, csak úgy magamnak, hogy én még sosem ettem sushit. És hogy jó lenne megkóstolni. Legalább egyszer.
Erre mit találok ma a postaládában? Sushi büfé nyílik a városban. Hurrá. Nem 'ócsó', de van.
Már ki is néztem, mit fogok megkóstolni. Egyszer rászánom magam, (aztán lehet, hogy soha többé?...)
Megnéztem a honlapjukat is. Teljesen elkeseredtem. Ugyanis tök ugyanez a nevű cég tök ugyanezek a kajái Szolnokon mintegy 300 Ft-tal olcsóbbak.... :-((
De hát Szolnokról mégsem kérhetek házhoz szállítást ide...
Ráadásul a freeblog címoldalán olvastam, hogy lesz bringásreggeli. Na, persze... csak éppen nem itt. Tavaly még volt, az idén már nem jutott.:-((
És akkor legyek depis, vagy tudjam be a keleti vég hátrányos helyzetének, amit már megszokhattam volna, csak épp mindig reménykedem, hogy fejlődünk???
Hát így állunk...
De sushi van! (...és pálcika is hozzá...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése