2014. január 26., vasárnap

Freeblog, hogy rohadjon meg

Most már csak leírom, akkor is, ha csúnya:  hogy rohadjon meg az összes buzi, akinek köze volt ehez az okádék weboldalhoz.

Mondjuk, csak én vagyok a hülye, mert én választottam blogfelületnek.

Az meg az ő mocsokságuk, hogy ha látták előre, hogy valami nem oké, vagy tudták, hogy meg fogják szüntetni, akkor miért nem figyelmeztették a sok hülye bloggert, hogy valahogy mentsék ki a cuccot???

Ehelyett nap mint nap változtak a főoldal bejegyzései, és ezzel azt sugalták a hülyére vett felhasználóknak, hogy az oldal rendben van. Én legalábbis azt hittem, hogy csak én nem tudok valamiért feltölteni, másoknak ez simán megy.
Dehogyis gondoltam én arra, hogy egyszercsak elvész minden...

És most mit csináljak????

Van egy zip fájlom amit előrelátóan kiexportáltam, de nem tudom, hogy csináljak belőle szövegeket.

Van erre valami megoldás?????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése