2014. február 3., hétfő

A legegyszerűbb krémes

Mert én szeretem a gyorsan és egyszerűen elkészíthető finomságokat.

A legegyszerűbb krémeshez először is venni kell egy DrOetker krémes krémport, és egy csomag Aldis gyorsfagyasztott leveles tésztát.
Azért kell az Aldis, mert abban 6 db lapocska található, és ezt nem kell nyújtani, csak szépen egymás mellé kirakni a tepsibe, és megsütni. Hiába írja a krémcsomagon, hogy 250 g leveles tészta kell, én megsütöm mind a hatot. (500 g)

Tehát a  leveles tésztát megsütöm, kb. 210 fokon, 15 percig. Szépen fel kell jönnie a tésztának, és ha világosbarna a teteje, akkor már jó.

Kicsit hűljenek a lapok, majd egy jó késsel, vízszintesen szépen szétszedem.

A krémport a tasakon leírtak szerint összedolgozom 8 dl tejjel, és elosztva rákenem a tésztalapok aljára, majd ráteszem a lapok tetejét is, de előbb kettévágom, mert így könnyebben lehet szeletelni az alját is, hogy ne follyon ki a krém.

Így lesz összesen 12 db kocka alakú krémesünk. Nemcsak egyszerű, de finom is.

(A tetejét lehet porcukrozni, én nem szoktam.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése